AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #1 Skrevet 3. januar 2016 Hei hei! Vet ikke helt om det er her jeg kan skrive, men jeg prøver alikvell. Jeg planlegger en romantisk natt på hotell for meg og min kjære samboer, og har snakket med et hotell vi skal være på. Men er det noen her som vet om hotellet kan "pynte" opp rommet med litt roseblader, champagne, sjokolade osv? Jeg ønsker at det skal være helt spesielt, slik at vi kan få litt tid for oss selv og nyte tiden sammen Anonymkode: 83f5f...049
NumberSix Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Det er vel bare å ta kontakt med hotellet og høre om de kan gjøre noe sånt. Er det et litt finere hotell så yter de sikkert det lille ekstra av service. Høres kjempekoselig ut!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #3 Skrevet 3. januar 2016 Nei ærlig talt, det får du gjøre sjæl ! Ikke engang bryllupssuiter pynter FOR deg, man har egne assistenter til det. Anonymkode: e0e44...7ae
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ærlig talt, det får du gjøre sjæl ! Ikke engang bryllupssuiter pynter FOR deg, man har egne assistenter til det. Anonymkode: e0e44...7ae Dårlig dag du eller? Mange hoteller pynter opp rommene til gjester, for en spesiell anledning Er bare og snakke med de på hotellet det, noen ønsker vell at du skal ha en liten plan over hvordan det skal være slik at de har noe å gå etter Anonymkode: 83f5f...049
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dårlig dag du eller? Mange hoteller pynter opp rommene til gjester, for en spesiell anledning Er bare og snakke med de på hotellet det, noen ønsker vell at du skal ha en liten plan over hvordan det skal være slik at de har noe å gå etter Anonymkode: 83f5f...049 Ja beklager har en dårlig dag og kunne droppet å skive "ærlig talt" (ordet sjæl bruker jeg til vanlig så mente ikke noe slemt med det), beklager tonen jeg tok... Men var virkelg ikke klar over at hoteller gjorde dette. Men regner med de isåfall tar ekstra betalt da. Blir sikkert hyggelig, koselig påfunn av deg ts Anonymkode: e0e44...7ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå