Gå til innhold

For stor er jo ikke så bra...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ONS igår. Han gikk idag tidlig. Vi ble ganske fulle og skulle ha sex. Jeg insisterte på kondom men så fort at mine vanlige kondomer ble for små... Jeg ble ganske dehydrert og hadde ikke glidemiddel, så det var ikke rare sexen. Men alstå, penisen hans var enorm. Den var ikke så veldig lang, men for en klubbe. Jeg klarte ikke å ta rundt den med hånden nesten. Når jeg skulle suge han fikk jeg nesten ikke penishodet inn i munnen. Den må jo by på problemer tenker jeg, å ha en så stor kuk? Feks, jeg liker analsex og sånn, men hadde aldri i livet hatt det med en slik penis. Stakkars fyr. 

Noen flere som har eller har opplevd en så stor penis at det ikke var gøy en gang? 

Anonymkode: 4528b...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en ONS igår. Han gikk idag tidlig. Vi ble ganske fulle og skulle ha sex. Jeg insisterte på kondom men så fort at mine vanlige kondomer ble for små... Jeg ble ganske dehydrert og hadde ikke glidemiddel, så det var ikke rare sexen. Men alstå, penisen hans var enorm. Den var ikke så veldig lang, men for en klubbe. Jeg klarte ikke å ta rundt den med hånden nesten. Når jeg skulle suge han fikk jeg nesten ikke penishodet inn i munnen. Den må jo by på problemer tenker jeg, å ha en så stor kuk? Feks, jeg liker analsex og sånn, men hadde aldri i livet hatt det med en slik penis. Stakkars fyr. 

Noen flere som har eller har opplevd en så stor penis at det ikke var gøy en gang? 

Tror nok han er ganske fornøyd jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, den største penisen jeg har opplevd var den beste sexen jeg noen gang har hatt gjennom livet så nei aldri opplevd en så stor at det ikke var gøy engang :)

Anonymkode: 74966...5de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, den største penisen jeg har opplevd var den beste sexen jeg noen gang har hatt gjennom livet så nei aldri opplevd en så stor at det ikke var gøy engang :)

Anonymkode: 74966...5de

Er man vid er det nok godt, men de som er normal eller trang er det IKKE noe godt. Så mye kan jeg si..

Anonymkode: 43cbd...0dc

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man vid er det nok godt, men de som er normal eller trang er det IKKE noe godt. Så mye kan jeg si..

Ah, den evinnelige "om du liker store peniser er du ikke trang". *Gjesp*

Du vet kun hva du selv syns (om du er kvinne), eller hva du har blitt fortalt. Noen er vide og liker store peniser, noen er trange og liker store peniser, noen er vide og liker normale peniser, noen er trange og liker normale peniser. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For min del må jeg ha de små. For store er et mareritt å ha sex med

Anonymkode: 06c9b...9f6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Lady Stardust skrev:

Ah, den evinnelige "om du liker store peniser er du ikke trang". *Gjesp*

Du vet kun hva du selv syns (om du er kvinne), eller hva du har blitt fortalt. Noen er vide og liker store peniser, noen er trange og liker store peniser, noen er vide og liker normale peniser, noen er trange og liker normale peniser. 

Mens jeg for eksempel er relativt gjennomsnittlig og liker peniser. 

Anonymkode: 18393...c93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, DeLorean skrev:

Tror nok han er ganske fornøyd jeg.

Det tviler jeg på.

Jeg hadde en slik en som TS beskriver, normal lengde, men absurd tykk, og det var jo en artig opplevelse det, men jeg ville aldri blitt sammen med han. En ting er å gjennomføre et samleie med en halvlitersflaske når fyren er ny og spennende og man er litt ekstra tent, men i hverdagslig samliv vil man gjerne ha en enkel kjappis eller litt basic sex i ny og ne, og det er faktisk ikke mulig når den er så stor, hvert eneste samleie blir et stort prosjekt. 

Du kan jo tenke deg selv hvor kult det er å bare få damene en gang hver (dette slutter å være kult et sted mellom 30 og 40), og når du endelig huker ei som er villig til å flytte sammen med deg så går det 3 mnd så sukker hun oppgitt hver gang du tar initiativ til sex og sier "uff, kommer du med den svære greia di igjen" før hun ruller vekk fra deg og later som om hun sover. Og sånn blir det, resten av livet ditt. Hurra...

Anonymkode: 69a6d...ed6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

hehe..
ikke vært bort i noe så tjukt men veldig lang. OMG... for noen unødvendigheter! Jeg hadde vel ikke plass for så mye inne meg og det var rett og slett vondt... vi var vel unge og uerfarne i tidlig 20årene, så kan klarte ikke helt å kontrollere hvor mye han skulle dytte inn og det var bare pessss... endte opp med at jeg måtte ditche ham for noe som ubehagelig hadde jeg ikke opplevd.

Anonymkode: cce3f...566

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Jeg er helt  normal og elsker store peniser. Stort tenner meg enda mere, estetisk penere og liker å jobbe når suger,  forsøker  få den inn. Beklager-du kommer nok til kort-:).

Anonymkode: b1ed8...d4e

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på.

Jeg hadde en slik en som TS beskriver, normal lengde, men absurd tykk, og det var jo en artig opplevelse det, men jeg ville aldri blitt sammen med han. En ting er å gjennomføre et samleie med en halvlitersflaske når fyren er ny og spennende og man er litt ekstra tent, men i hverdagslig samliv vil man gjerne ha en enkel kjappis eller litt basic sex i ny og ne, og det er faktisk ikke mulig når den er så stor, hvert eneste samleie blir et stort prosjekt. 

Du kan jo tenke deg selv hvor kult det er å bare få damene en gang hver (dette slutter å være kult et sted mellom 30 og 40), og når du endelig huker ei som er villig til å flytte sammen med deg så går det 3 mnd så sukker hun oppgitt hver gang du tar initiativ til sex og sier "uff, kommer du med den svære greia di igjen" før hun ruller vekk fra deg og later som om hun sover. Og sånn blir det, resten av livet ditt. Hurra...

Anonymkode: 69a6d...ed6

Ts her

Akkurat det jeg tenkte på! Å ta en kjapp en med han her hadde jo ikke vært mulig, for for min del måtte jeg ha masse oppvarming for å få den inn. 

Skrevet

Syns det er deilig når det blir litt vanskeligere å få den inn 😋

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...