Gå til innhold

Pupper etter mensen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som nettopp fylte 15 år, og jeg har akkuratt fått mensen. Jeg har utrolig små pupper, og så lurte jeg på, vokser puppene etter man har fått mensen? Er det en sjanse for at de vokser fortere etter dette? 

Håper på svar fort

takk på forhånd

Anonymkode: 4982a...3af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen da jeg var 12. Da hadde jeg ikke spesielt store pupper. Nå er jeg 24 og har F i BH-størrelse.

Anonymkode: 73226...2b8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de kan godt finne på å vokse over natten selv når man er i starten av 20-åra.

Bare se på britney spears, f.eks!

Anonymkode: 25541...3e1

Gjest baremeg89
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente som nettopp fylte 15 år, og jeg har akkuratt fått mensen. Jeg har utrolig små pupper, og så lurte jeg på, vokser puppene etter man har fått mensen? Er det en sjanse for at de vokser fortere etter dette? 

Håper på svar fort

takk på forhånd

Anonymkode: 4982a...3af

Hei! Jeg fikk mensen da jeg var 11, brukte 75b fra 17-22 plutelig vokste de til DD. Så selv om de ikke vokser nå betyr det ikke at de ikke gjør det senere! ;):fnise: 

Hvis du begynner på eks p-piller senere så kan det også påvirke de.

uansett så synst jeg at mangen jenter burde vente til etter 20 med silikon da mangen ikke er ferdig utviklet enda.

Ha litt tålmodighet :) og i mellomtiden så finnest det push-up bh hvis du vil ha litt kløft :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk plutselig fra b til dd-cup som 19-åring. Så alt kan skje.

Anonymkode: 710f2...5ec

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Håper virkelig de vokser snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...