Gå til innhold

Mensen varte i én dag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 15 år, og jeg er litt bekymret. På nyttårsaften, for fire dager siden fikk jeg min første mens. (Ble femten for 10 dager siden). Tidligere har jeg hatt små mørkerøde dråper med blod i trusa innimellom, men denne gangen var det mye. Det var brundt og litt rødt, og jeg er veldig sikker på at det var mensen. Men her kommer det rare; mensen skal jo var i rundt 3-7 dager, ikkesant? Men jeg har nesten ikke blødd noenting siden nyttårsaften? Bare litt lyserødt både i bindet jeg brukte og litt ytterst på tampongen. Det har også kommet bittelitt lyserødt de siste dagene, men det er utrolig lite, er dette normalt? Blødde ganske mye den førse dagen, og til idag nesten ingenting. Er det normalt å blø mye på en gang den første dagen i mensenuka, og så bittelitt de tre-fire dagene etterpå? Det har vært så lite at jeg ikke har trengt bind engang

Håper virkelig på fort svar, er litt bekymret!

takk på forhånd

Anonymkode: 61916...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige, og det tar litt tid før kroppen din finner sin egen rytme så tror ikke du har noe å bekymre deg over :)

Skrevet
32 minutter siden, PrincessConsuela skrev:

Folk er forskjellige, og det tar litt tid før kroppen din finner sin egen rytme så tror ikke du har noe å bekymre deg over :)

Tusen takk! :) 

Skrevet

Null bekymring, dette ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...