Gå til innhold

Han har ikke snudd seg enda


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er 36 uker på veg, andregangsfødende. Her om dagen da jeg var på kontroll fikk jeg beskjed om at jeg skal på ultralyd pga. at han ikke har snudd seg med hodet ned enda.

Noen flere som har opplevd dette og vet når barnet snur seg riktig andre gang, og hva som skjer hvis han ikke snur seg. Blir det da keisersnitt??

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende de undersøker at alt er som det skal (at ikke navlestrengen er i veien og slik). Babyen kan snu seg helt frem til dagen før den blir født, sånn egentlig, selvom det ikke er vanlig.

Lykke til!

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg

Ta kontakt med en akupunktør. Ved hjelpa av en helt smertefri og enkel metode kan de få babyen til å snu seg i løpet av bare noen timer etter behandlingen.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Som første nevnte så kan babyen snu seg helt til siste dag....

Om barnet ikke snur seg så vil det bli en sete fødsel hvist ikke bekkene ditt er for smalt......

No fortiden så er de veldig opptat av at allt skal gå etter naturens gang så lenge som mulig før de setter inn noen andre tiltak.....

Jeg lå på rom med to unge jenter som hadde født hver sitt barn med rompen først,de var friske og fine så det er ikke noe å bekymmre seg over.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann

Min svigerinne opplevde det samme som deg at den lille snudde seg med rompa ned ei uke før fødselen og næmen om hun skulle la seg snu igjen.

Så det endte opp med at det ble keisersnitt. Alt gikk helt bra med begge to og dem er sunne som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

En veninne av meg i England var på vei til sykehuset den dagen hun skulle ta keisersnitt,de tar keisersnitt ca.2 uker FØR forventet termin.(ungen hadde ikke snudd seg,derfor keisersnitt),men når de sjekket henne når hun kom på sykehuset hadde ungen snudd seg.

Hun fikk da valget mellom keisersnitt som planlagt,eller å reise hjem og vente.......

Hun valgte det siste,selv om bag'en var pakket osv.

Kusinen til veninna mi tok keisersnitt nå nylig pga. ungen hadde ikke snudd seg.Alt står bra til med dem begge.

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...