Gå til innhold

Dere som har prøvd womanizer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere? 

Har bare prøvd den et par ganger, men syns den er alt for heftig! Første gangen kom jeg på noen sekund, og andre gangen bygde den seg så mye opp at jeg fikk sprutorgasme. Ble helt utkjørt etter 5 min med den... 

Har bare hørt positive ting, men for min del var den ikke vert pengene :(

Anonymkode: 00ec4...c63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager er det?

Anonymkode: fc580...1ac

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere? 

Har bare prøvd den et par ganger, men syns den er alt for heftig! Første gangen kom jeg på noen sekund, og andre gangen bygde den seg så mye opp at jeg fikk sprutorgasme. Ble helt utkjørt etter 5 min med den... 

Har bare hørt positive ting, men for min del var den ikke vert pengene :(

Du får det jo til å høres ut som noe negativt... :sjokkert:

• Liker 5
Gjest lipgloss
Skrevet

trodde det var det som var meningen jeg,den hørtes jo fantastik ut :)

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Så en snøfreser som fjerner snøen på noen strakser er heller ikke verdt pengene?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Uredd skrev:

Du får det jo til å høres ut som noe negativt... :sjokkert:

Ja! Kunne tenkt meg noe som jeg kan nyte en stund og som ikkje gir meg den heftigeste orgasmen innen 30 sek. Kan ikke fortsette å bruke den heller for da er klitoris alt for sensitiv. 

Nå er ikke jeg en person som sliter med å komme uten "hjelpemiddel" heller da så er kanskje mer optimal for de som trenger noe ekstra... 

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har prøvd. Skal love deg at jeg kommer fort og heftig med den! Greit noen ganger, men foretrekker noe som bygger seg opp over tid. Det er jo ikke bare orgasmen som er deilig, veien dit er også viktig for meg.

Liker du forresten ikke sprutorgasmer?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, makar skrev:

Ja, jeg har prøvd. Skal love deg at jeg kommer fort og heftig med den! Greit noen ganger, men foretrekker noe som bygger seg opp over tid. Det er jo ikke bare orgasmen som er deilig, veien dit er også viktig for meg.

Liker du forresten ikke sprutorgasmer?

Har bare fått sprutorgasme en gang tidligere, for noen år siden. Så ble litt "skremt" når eg plutselig uten forvarsel spruta som bare det med denne. Og ja, jeg og foretrekker at det bygger seg opp også! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare fått sprutorgasme en gang tidligere, for noen år siden. Så ble litt "skremt" når eg plutselig uten forvarsel spruta som bare det med denne. Og ja, jeg og foretrekker at det bygger seg opp også! 

Åja, sånn sett :) Nei, greit å være litt forberedt på sprutorgasmer ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt den, og ble skiiiiikkelig skuffet. Den er jo svindyr, så jeg forventet en skikkelig fantastisk opplevelse, men den gang ei! For det første er den vanvittig klønete å bruke. Den må holdes på en helt spesiell måte for å opprettholde vakuum, så den er ganske uhåndterlig. Helt uaktuell å bruke under samleie, for eksempel. De sterke trykkbølgene funker absolutt for å skape en (for) kjapp orgasme, men i sekundet jeg kommer, må jeg fjerne den, sånn at jeg "mister" nytelsen i orgasmen, fordi stimulien er altfor sterk og klitten blir overfølsom. Med en vibrator kan jeg holde på orgasmen lenge, evt bare flytte den litt fra midt på klitten hvis det blir for sterkt. Her er det "all or nothing" på en måte...

Så nei, kommer ikke til å bruke den igjen... Noen som vil kjøpe den billig? :D (har et ekstra, sterilt innpakket "munnstykke", altså)

Anonymkode: f30a8...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Noen blir vist nok aldri fornøyd!

Anonymkode: c20b2...a18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...