AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Jeg har hatt konstant hodepine i 2 døgn nå, og har derfor ikke fått så mye søvn. Forrige natt fikk jeg sove akseptable 6 timer, men hodepinen var fortsatt der når jeg våkna. Paracet og Ibux fungerer ikke det minste. Så jeg ringte legevakta for å høre om de kanskje kan ha noen tips til hvordan jeg kan lindre hodepina. Hun jeg snakket med mente at det kunne være en bihulebetennelse, siden jeg kjenner et trykk når jeg lener meg fremover. Hun mente at det eneste som vil fungere er nesespray. Men jeg er jo ikke tett i nesen i det hele tatt (det sa jeg til henne). Er det noen andre som har erfaring med noe av det samme? Hodepina er på høyre side og går fra toppen av hodet ned til øyet. I hele går var jeg kjempekvalm og jeg kastet opp på natta. Har lett feber og føler meg uggen i kroppen. Anonymkode: 20d89...b65
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #2 Skrevet 3. januar 2016 Det er godt mulig det er bihulebetennelse. Forrige gang jeg hadde bihulebetennelse, den desidert verste runden jeg har hatt, var jeg ikke tett i nesen i det hele tatt mens det sto på som verst. Måtte antobiotika til for å få det bort, kombinert med skylling 3+ ganger daglig i rundt en uke. Det var ikke før det begynte å løsne og jeg fikk ut "guggen" at jeg ble tett i nesen. Har du vært forkjølet den siste tiden? Anonymkode: d3a61...2f7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #4 Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er godt mulig det er bihulebetennelse. Forrige gang jeg hadde bihulebetennelse, den desidert verste runden jeg har hatt, var jeg ikke tett i nesen i det hele tatt mens det sto på som verst. Måtte antobiotika til for å få det bort, kombinert med skylling 3+ ganger daglig i rundt en uke. Det var ikke før det begynte å løsne og jeg fikk ut "guggen" at jeg ble tett i nesen. Har du vært forkjølet den siste tiden? Anonymkode: d3a61...2f7 Jeg har vært ganske snufsete i det siste med en del nysing, men jeg har gått ut i fra at det er allergi pga juletreet. Men jeg prøvde med nesespray rett før jeg opprettet dette emnet, og utrolig nok forsvant hodepinen 30 min senere! Ikke forstår jeg hvordan det funket. Men jeg sovnet i hvert fall med en gang, og våknet nå nettopp. Er fortsatt veldig uggen og kvalm, så jeg er usikker på om det har noe sammenheng med det andre. Moren min er også i veldig dårlig form og har spydd, så jeg mistenker at det kanskje bare er omgangssyken vi begge har fått i tillegg. Anonymkode: 20d89...b65
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #5 Skrevet 3. januar 2016 2 timer siden, hederlig skrev: Har du vondt eller er stiv i nakken? Tja, har generelt slitt med stiv nakke de siste månedene som har resultert i hodepine, men da har alltid paracet og ibux lindret den. Nå fungerte ikke det i det hele tatt:( Anonymkode: 20d89...b65
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #6 Skrevet 3. januar 2016 Mesesprayen løser opp det som ligger lenger opp i hodet fra nesen, altså bihulene. Den løser ikke bare opp "tett i nesen"-følelsen. Det var nok derfor det hjalp. Hold deg hjemme under dyna noen dager, spesielt om du har omgangssyken i tillegg. Anonymkode: b9bde...26a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #7 Skrevet 3. januar 2016 Du nevner at hodepinen sitter på høyre side og at har vært kvalm, og kastet opp. Klassisk tegn på migrene. Er smerten pulserende og blir verre om du beveger på deg, er det rett og slett migrene. Kom deg til legen å få migrenemedisin. Anonymkode: 326f0...04a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 Prøv denne oppskriften http://m.tarotkort.blogg.no/1452936187_dette_fjerner_hodepin.html mot hodepine Anonymkode: 465e2...4b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå