AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #21 Skrevet 2. januar 2016 Du vil sikkert finne en slik på Tinder. Jeg har noen ganger syntes noen menn der har vært kjekke, men så har de for mye tatoveringer. Det orker jeg ikke. Så vær så god og forsyn deg der. Litt for enhver smak. Anonymkode: a21f8...aac
Gjest Blaugrana Skrevet 2. januar 2016 #22 Skrevet 2. januar 2016 Hvis ikke Hunmels, eller Nevian funker så gi meg en sjanse! ☺️
Miss/usikker Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #23 Skrevet 2. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil sikkert finne en slik på Tinder. Jeg har noen ganger syntes noen menn der har vært kjekke, men så har de for mye tatoveringer. Det orker jeg ikke. Så vær så god og forsyn deg der. Litt for enhver smak. Anonymkode: a21f8...aac Tror ikke Tinder er noe for meg. Hørt at det er så mye shady der Får kanskje leve i håpet på at jeg møter han på Rema 1000
Miss/usikker Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #24 Skrevet 2. januar 2016 2 minutter siden, Blaugrana skrev: Hvis ikke Hunmels, eller Nevian funker så gi meg en sjanse! ☺️ Hehe
stan Skrevet 2. januar 2016 #25 Skrevet 2. januar 2016 1 time siden, Miss/usikker skrev: Morsom, ærlig, snill, litt gal, liker barn, ler av vitsene mine, erter meg, er god i senga, ryddig, kan holde rundt meg om jeg gråter, liker karuseller, kan gi meg et kyss offentlig, sjarmerende,gjerne med tattoos (da jeg har endel selv), kan bli med meg om jeg får et sprøtt påfunn, sier han er glad i meg og kan høre meg snakke sammenhengende om mine hobbyer i mer enn 5 min? Ja, finnes du? Tror fader meg at håper er i ferd med å forsvinne!! Beklager men jeg blir litt svimmel av karuseller, så jeg er nok ikke den rette for deg. 1
Miss/usikker Skrevet 2. januar 2016 Forfatter #26 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, stan skrev: Beklager men jeg blir litt svimmel av karuseller, så jeg er nok ikke den rette for deg. Så lenge du kan stå å se på og klappe når jeg er ferdig 1
Trøndermann Skrevet 5. januar 2016 #27 Skrevet 5. januar 2016 Den 2.1.2016 at 23.07, Miss/usikker skrev: Morsom, ærlig, snill, litt gal, liker barn, ler av vitsene mine, erter meg, er god i senga, ryddig, kan holde rundt meg om jeg gråter, liker karuseller, kan gi meg et kyss offentlig, sjarmerende,gjerne med tattoos (da jeg har endel selv), kan bli med meg om jeg får et sprøtt påfunn, sier han er glad i meg og kan høre meg snakke sammenhengende om mine hobbyer i mer enn 5 min? Ja, finnes du? Tror fader meg at håper er i ferd med å forsvinne!! Jeg mangler tattoveringene,men synes da jeg kjenner meg igjen ganske bra ellers...Synes dog det er sexy med tottos på damer da
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #28 Skrevet 5. januar 2016 Den 2.1.2016 at 23.07, Miss/usikker skrev: Morsom, ærlig, snill, litt gal, liker barn, ler av vitsene mine, erter meg, er god i senga, ryddig, kan holde rundt meg om jeg gråter, liker karuseller, kan gi meg et kyss offentlig, sjarmerende,gjerne med tattoos (da jeg har endel selv), kan bli med meg om jeg får et sprøtt påfunn, sier han er glad i meg og kan høre meg snakke sammenhengende om mine hobbyer i mer enn 5 min? Ja, finnes du? Tror fader meg at håper er i ferd med å forsvinne!! Finnes det gull ute ? ja ..gidder jeg\du å gjøre innsatsen og ta risikoen for å finne det ? Hvis du bare sitter på en krakk og venter at randoms skal komme å sjekke deg opp og ta det derfra så er sannsynligheten veldig liten for at alt det der vil stemme. Du må liksom gjøre litt innsats selv samt lære deg å se forskjellen på gull og gråstein først og fremst. Anonymkode: 3331b...bcb
Summers Skrevet 5. januar 2016 #29 Skrevet 5. januar 2016 (endret) Tror du bør være litt på hugget, slike kvalitetsmenn er både sjeldne og kan velge og vrake i damer. Kan ikke se for meg at det er mange av disse mennene på nettdating. De får ikke vist kvalitetene sine samtidig som de sikkert har mad draget på damene ute i virkeligheten. Endret 5. januar 2016 av Summers
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2016 #31 Skrevet 6. januar 2016 Ser at du allerede har fått tips om nettdating. Er verdt et forsøk det, du må bare klare å luke bort om mennene tar kontakt pga det du skriver i profilen eller om de kun tar kontakt pga at de liker bildene... Så ellers et godt tips i går: "Skap deg det livet du ønsker å ha, som du trives med, så vil du tiltrekke deg menn som ønsker det samme". Men det virker jo som du kanskje er der allerede? Du skal se drømmemannen er rett rundt hjørnet. Anonymkode: f16d7...b8f
Frk.K Skrevet 6. januar 2016 #32 Skrevet 6. januar 2016 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Frk.K, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #33 Skrevet 27. januar 2016 Last ned appen happn. Jeg fikk så mange dater at det gikk i surr og de var seriøse også Anonymkode: 78304...daa
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #34 Skrevet 27. januar 2016 Jeg tror du bør gifte deg med deg selv om du vil ha en som er klin lik deg selv. Anonymkode: 47f53...48e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå