Gå til innhold

Finnes det en mann som er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom, ærlig, snill, litt gal, liker barn, ler av vitsene mine,  erter meg, er god i senga, ryddig, kan holde rundt meg om jeg gråter, liker karuseller, kan gi meg et kyss offentlig, sjarmerende,gjerne med tattoos (da jeg har endel selv), kan bli med meg om jeg får et sprøtt påfunn, sier han er glad i meg og kan høre meg snakke sammenhengende om mine hobbyer i mer enn 5 min? Ja, finnes du? Tror fader meg at håper er i ferd med å forsvinne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke miste håpet vettu :-)

Bare være mer offensiv og vis deg fra din beste side så treffer du ham nok skal du se i 2016 ;-)

Skrevet
10 minutter siden, dk73 skrev:

Du må ikke miste håpet vettu :-)

Bare være mer offensiv og vis deg fra din beste side så treffer du ham nok skal du se i 2016 ;-)

Vel... Har ikke de store forhåpningene, men skal forsøke :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner mange sånne, så ja de finnes. Vet dog ikke om alle er gode i senga da, siden jeg ikke har ligget med kompisene mine :)

Anonymkode: ab023...e68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en slik jeg :bolledeig:

Finnes helt sikkert en til deg og.

Anonymkode: 41893...cd3

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet
18 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Morsom, ærlig, snill, litt gal, liker barn, ler av vitsene mine,  erter meg, er god i senga, ryddig, kan holde rundt meg om jeg gråter, liker karuseller, kan gi meg et kyss offentlig, sjarmerende,gjerne med tattoos (da jeg har endel selv), kan bli med meg om jeg får et sprøtt påfunn, sier han er glad i meg og kan høre meg snakke sammenhengende om mine hobbyer i mer enn 5 min? Ja, finnes du? Tror fader meg at håper er i ferd med å forsvinne!!

Ja jeg finnes. Er ikke så glad i alle sine barn da. Fremmede folk sine barn kan bli skikkelige plagsomme! Spesielt barn til late foreldre som ikke orker å oppdra de, bare sitter og drikker kaffe og prater, mens barna får herje så mye de vil! Grrr!

Skrevet

Kan ikke svare ja på absolutt alt, men noe kan jo læres også. ;-)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hummels skrev:

Ja jeg finnes. Er ikke så glad i alle sine barn da. Fremmede folk sine barn kan bli skikkelige plagsomme! Spesielt barn til late foreldre som ikke orker å oppdra de, bare sitter og drikker kaffe og prater, mens barna får herje så mye de vil! Grrr!

Jøss, da finnes i alle fall en! Hiiigh five!!

Skrevet
4 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Vel... Har ikke de store forhåpningene, men skal forsøke :)

Bra du forsøker ;-)

Et godt tips er i hvertfall om du skal lage deg en profil på en nettside....IKKE legge ut masse bilder av barna og dyra dine(om du har det)....er jo ikke de mannfolka vil date......eller masse naturbilder fra de 3 turene du har vært i skauen og gått tur....slike profiler får definitivt dårlig respons.....og 70% av dameprofilene der ute har det :-( 

Gjerne få ei venninne til å hjelpe deg....både med å ta flotte bilder av deg og skrive en god og ORGINAL profiltekst, gjerne noe som får de som leser den til å dra litt på smilebåndet....humor er aldri feil ;-) 

Så har du en garantert vinner og vil få masse respons hos oss mannfolka også ;-)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner mange sånne, så ja de finnes. Vet dog ikke om alle er gode i senga da, siden jeg ikke har ligget med kompisene mine :)

Anonymkode: ab023...e68

Haha herlig svar ;) Får bare fortsette å lete litt til jeg da :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en slik jeg :bolledeig:

Finnes helt sikkert en til deg og.

Anonymkode: 41893...cd3

Heldig du :)

Gjest Hummels
Skrevet
1 minutt siden, Miss/usikker skrev:

Jøss, da finnes i alle fall en! Hiiigh five!!

Jepp :) Glemte å si at jeg kan være litt rotete, men klarer fint å rydde også ;) 

Skrevet
29 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Og hvis Hummels ikke er karen for deg, så kan du prøve meg! Har ikke tattiser selv, men alt kan ordnes :)

Skrevet
6 minutter siden, Hummels skrev:

Jepp :) Glemte å si at jeg kan være litt rotete, men klarer fint å rydde også ;) 

så lenge du klarer å rydde opp etter deg så er det helt greit :)

Skrevet
8 minutter siden, dk73 skrev:

Bra du forsøker ;-)

Et godt tips er i hvertfall om du skal lage deg en profil på en nettside....IKKE legge ut masse bilder av barna og dyra dine(om du har det)....er jo ikke de mannfolka vil date......eller masse naturbilder fra de 3 turene du har vært i skauen og gått tur....slike profiler får definitivt dårlig respons.....og 70% av dameprofilene der ute har det :-( 

Gjerne få ei venninne til å hjelpe deg....både med å ta flotte bilder av deg og skrive en god og ORGINAL profiltekst, gjerne noe som får de som leser den til å dra litt på smilebåndet....humor er aldri feil ;-) 

Så har du en garantert vinner og vil få masse respons hos oss mannfolka også ;-)

Jeg har aldri drevet med nettdating før så klarer ikke helt å se for meg at jeg skal få til det :P

Skrevet
13 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Kan ikke svare ja på absolutt alt, men noe kan jo læres også. ;-)

Ja, det er sant :)

Skrevet

Jeg har aldri drevet med nettdating før så klarer ikke helt å se for meg at jeg skal få til det :P

Du klarer det nok bra, bare sørge for å gjøre det skikkelig om du skal gå for det bare ;-)

Skrevet
Et øyeblikk siden, dk73 skrev:

Du klarer det nok bra, bare sørge for å gjøre det skikkelig om du skal gå for det bare ;-)

Skal vurdere det. Å møte folk ute på fylla er i alle fall meget oppskrytt.

Skrevet

Skal vurdere det. Å møte folk ute på fylla er i alle fall meget oppskrytt.

Joda....men man vet jo aldri når man møter drømmedama/-mannen.....kan skje vi nettet.....i butikken..via jobb....byen.

Gjelder å være åpen for at alt kan skje ;-)

Skrevet
16 minutter siden, Nevian skrev:

Og hvis Hummels ikke er karen for deg, så kan du prøve meg! Har ikke tattiser selv, men alt kan ordnes :)

Haha sant nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...