Gjest Hummels Skrevet 2. januar 2016 #1 Skrevet 2. januar 2016 Når jeg hadde ei dame på besøk, ikke for sex men for at hun skal få overnatte etter en fest. Hun ligger i en annen seng, ikke samme seng som meg for hun ville ikke. Han hadde håpet på litt sex, men jeg tvinger ingen. Hun hadde fått vite tidligere på kvelden at jeg elsker femdom. Om natten våkner jeg opp av at jeg er bunden og hun står å ler over meg mens hun kler av seg. Jeg spør hva som skjer, men hun svarer ikke. Jeg blir skikkelig kåt. (JA JEG ER EN KÅT GRIS! TRENGER IKKE MINNE MEG PÅ DET) Hun tar bind for øynene mine så jeg ikke ser noe. Så setter hun seg over meg og rir. Jeg sier ikke noe, bare nyter. Når jeg har kommet så går hun av, kler på seg, tar bindet av øynene mine, slipper meg løs, og går på sitt rom igjen. Jeg legger meg også til å sove. Etter litt tenking. Kompisen mener det er voldtekt, jeg mener det ikke er det for jeg elsker femdom og dominante kvinner. Jeg likte det og skal absolutt ikke anmelde noe som helst. Det gjorde jeg ikke når jeg faktisk ble voldtatt i tenåra heller. Hva mener dere? Nei dette er ikke en fantasi jeg har, men jeg har mange lignende fantasier, men kan ikke akkurat gå til kvinnene å si jeg drømmer at dere angriper meg og tar meg hardt.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #3 Skrevet 2. januar 2016 Du er en mann så derfor regnes ikke dette som voldtekt. Hadde du vært en kvinne derimot da hadde det vært voldtekt. Ja det er dobbelmoralsk men det er dessverre slik samfunnet vi lever i fungerer. Anonymkode: 1d1a6...831 1
Gjest Hummels Skrevet 2. januar 2016 #4 Skrevet 2. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er en mann så derfor regnes ikke dette som voldtekt. Hadde du vært en kvinne derimot da hadde det vært voldtekt. Ja det er dobbelmoralsk men det er dessverre slik samfunnet vi lever i fungerer. Anonymkode: 1d1a6...831 Det er jeg enig i, menn blir sjelden tatt seriøst. Derfor tørr ikke alle anmelde eller bryr seg ikke om å anmelde. Jeg regner ikke dette som voldtekt, ikke for jeg er mann, men for jeg hadde håpet hun ville ha sex når hun ble med meg hjem og synes det var deilig at hun dominerte og overrasket meg. Uansett tror jeg hvis det hadde vert feil fyr hun overrasket sånn så kunne hun hatt blitt anmeldt? Kanskje det finnes menn som ikke hadde godtatt det. Ikke vet jeg. Voldtekten i tenåra gjorde at jeg fikk psykiske problemer, og følte meg ødelagt. Det har jeg ikke følt av dette. Skal innrømme at jeg skvatt litt når jeg våknet da.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 22 minutter siden, Hummels skrev: hadde håpet på litt sex, men jeg tvinger ingen. Hun hadde fått vite tidligere på kvelden at jeg elsker femdom. Jeg blir skikkelig kåt. Jeg sier ikke noe, bare nyter. Nei det er åpenbart ikke voldtekt, herregud. Anonymkode: 60f3d...d77 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Er vel ikke voldtekt enten du er mann eller kvinne så lenge man ikke sier nei eller er for full/rusa til å "godkjenne" samleiet. Anonymkode: 0db9d...606 5
Gjest Hummels Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke voldtekt enten du er mann eller kvinne så lenge man ikke sier nei eller er for full/rusa til å "godkjenne" samleiet. Anonymkode: 0db9d...606 Nja noen roper jo ut voldtekt av den minste ting.
akkuratnå Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 21 minutter siden, Hummels skrev: Nja noen roper jo ut voldtekt av den minste ting. Bare fordi noen roper det, betyr det ikke at det er sannhet. Jeg kan brøle at gresset er grønt så mye jeg vil, men det gjør det ikke sant. 2
Belbus Skrevet 2. januar 2016 #10 Skrevet 2. januar 2016 Hun hadde ikke sex med deg mens du sov og du hadde lyst selv da du skjønte hva hun ville, så nei, det er ikke voldtekt. Kompisen din virker som en av de krasse som bruker enhver mulighet til å klandre kvinner 5
Gjest Hummels Skrevet 2. januar 2016 #11 Skrevet 2. januar 2016 5 minutter siden, Belbus skrev: Hun hadde ikke sex med deg mens du sov og du hadde lyst selv da du skjønte hva hun ville, så nei, det er ikke voldtekt. Kompisen din virker som en av de krasse som bruker enhver mulighet til å klandre kvinner Ja han er litt sånn Tror mest av alt han er sjalu og har lyst å oppleve det selv.
Belbus Skrevet 2. januar 2016 #12 Skrevet 2. januar 2016 1 minutt siden, Hummels skrev: Ja han er litt sånn Tror mest av alt han er sjalu og har lyst å oppleve det selv. Det er fint at man kan være skeptisk til hva damer gjør og ikke anser alle som uskyldige engler lenger. Men å skulle anklage dem ved hver anledning blir tåpelig! Godt du hadde en fin natt iallefall da han er sikkert litt misunnelig ja
Betti Skrevet 2. januar 2016 #13 Skrevet 2. januar 2016 Du hadde jo vært tydelig på hva du ville tidligere på kvelden, så dette er helt i orden
Gjest supernova_87 Skrevet 2. januar 2016 #14 Skrevet 2. januar 2016 Nei, dette er ikke voldtekt, ei heller hadde det vært det hvis kjønnet på personene hadde vært omvendt. Hadde du sagt nei, i det du våkner, så hadde saken vært en annen. Og hadde dette skjedd uten at du hadde ønsket sex med henne tidligere, eller du ikke hadde sagt noe om at du likte slik så hadde dette vært shady. Men under omstendighetene så er dette så langt fra voldtekt at jeg ikke fatter at du en gang spør om det er det.
Fjompen Skrevet 3. januar 2016 #15 Skrevet 3. januar 2016 Dette er en hendelse du ikke har aktivt og informert samtykket til, og dermed et overgrep. Å starte som dette og "regne med at det er ok" fra hennes side er en risiko som får stå for hennes regning. Jeg hadde på ingen måte engang tenkt en reell tanke på å gjøre noe liknende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå