Aida Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kunne tenke meg å være støttekontakt, helst for et litt mindre barn. Hvordan går jeg frem for å gjøre dette? Hvordan fungerer det hele?
Tusenfryd Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Ta kontakt med barnevernet i kommunen din. Så kan du skrive støttekontakt i søkefeltet oppe til høyre her, og søk i Kvasir, du får masse treff med nyttig lesing!
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2004 Hva med psykisk utviklingshemmede barn, forresten?
Naima Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Du tar kontakt med barnevernet og eller sosialkontoret i din bydel og meller innterese....så må mann enkelte ganger ta et kurs eller ikke.....du fyller ut et skjema der du stiller frem hva du kunne ha tengt deg.... Hva du innteriserer deg for ol... Så er du sikkert blirtt støttekontakt før uka er over (tok litt i ) det er stor manko på støttekontakter rundt om i komunene... Lykketil
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 sjekk hjemmesiden til kommunen din, på hjemmesiden til min er det flott info om hvordan gå frem ihvertfall. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå