Gå til innhold

Juger du på KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg har vært ganske ærlig her inne. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble faktisk usikker nå, men kan ikke huske at jeg har løyet her inne. Selvfølgelig utenom små detaljer for å ikke bli gjenkjent, men prøver å skrive ting på måter som gjør at jeg slipper å lyve på det også. :) 

Skrevet

Nei. Jeg anser løgnere som vår tids største tapere.

Skrevet

Nja, jeg kan fort endre på små detaljer for å ikke bli gjennkjent. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, niks og nada! Jeg er guds beste barn og skrøner aldri. 

Anonymkode: 76901...20b

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Det er jo halve moroa med diskusjonsforum. artig å polarisere en debatt eller trolle litt om tema som kommer opp.

Anonymkode: f6dd6...f62

Gjest Hummels
Skrevet

Nei. Jeg får så lett dårlig samvittighet, og synes ikke det er moro å lyve. Jeg gjorde det en gang om at jeg hadde et barn med ei eks jeg var forbanna på. Ville få henne til å virke som ei drittsekk, men egentlig var jeg bare jævlig såret og klarte ikke glemme det. Ellers lager jeg tråder for å få råd, få ut litt sinne, si meningen min, og bare for å få ut litt. Ha noen å dele ting med som jeg ikke alltid deler med venner og kjente. 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

bare for å ikke bli gjenkjendt. Endrer på uviktige detaljer som kan avsløre meg, alder og kjønn osv.

Anonymkode: ea664...fda

Dette. Jeg er 24 år, 25 år, 26 år, 27 år og 28 år. :fnise::tongue: Hvis jeg skal være her så vil jeg være anonym og ikke bli gjenkjent. En liten detalj er kanskje ikke så viktig, men tjue stykker kan plutselig bli ganske mye. Jeg har aldri diktet opp noen løgnhistorier, trollet osv. Er ikke helt min type greie. 

Endret av Steve Rogers
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet

Spekulasjoner meg her og spekulasjonet meg der! Og spekulasjoner meg i stumpen! 

Anonymkode: 76901...20b

AnonymBruker
Skrevet

Endrer litt på detaljer for ikke å bli gjenkjent. Kan også dikte opp historier, bare for å se hva folk mener om saken.

Anonymkode: 2211b...f01

Skrevet

Jeg har ikke vært her inne så lenge, men jeg har til dags dato ikke løyet her inne og tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det i fremtiden heller. Jeg er meg selv på godt og vondt. Jeg er ikke enig med alle og alle kan ikke være enige med meg. Det er jo det som er med på å gjøre livet spennende, utfordrende og verdt å leve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...