Gå til innhold

Juger du på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "juger" mye her. Tror aldri jeg har skrevet om en reell problemstilling. Ikke for å trolle men fordi jeg lurer på hva folk tenker om problemstillingen. Så godt som alltid er det venninner eller bekjente som har opplevd ting og jeg skriver innlegg og later som om det er meg for å få bredere perspektiv :) kjærlighetsproblemer er mest interessant. 

Anonymkode: 6bc5f...981

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei aldri. Hvis jeg føler behov for å lyve lar jeg heller være å skrive.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

bare for å ikke bli gjenkjendt. Endrer på uviktige detaljer som kan avsløre meg, alder og kjønn osv.

Anonymkode: ea664...fda

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Nei aldri. Hvis jeg føler behov for å lyve lar jeg heller være å skrive.

Samme her. Er ærligheten selv.

Skrevet

Jeg endrer på detaljer for å unngå å bli gjenkjent. 

Gjest Franke Ann
Skrevet

Ja, lyver som bare det. Men til mitt forsvar er det bare for å sjekke om nesa mi blir lengre av det. Så langt har eksperimentet vært mislykket, noe jeg tror kommer av at nesten uansett hvilken løgnaktive problemstilling jeg setter opp, vil den være sann for noen andre. Følgelig registrerer ikke nesevevet mitt det som en løgn. Det er ihvertfall hypotesen så langt.

Skrevet

Nei. Litt fargerik språkbruk kan forekomme, men gidder ikke kaste bort tiden på å fiske etter reaksjoner fra folk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og barnløs, gift og har barn og av og til er jeg en ensom mann :) får mange gode råd som jeg viderefører. 

• Liker 3
Gjest Aucaman
Skrevet

Kun der hvor jeg har glemt detaljer som "sist onsdag" når det liksågreit kunne vært tirsdag for alt jeg husker. Ellers tror jeg nok jeg er ganske ærlig altså. Ikke at det betyr noe, men da blir det lettere å ha kontroll på hva som er sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Alder og ett par detaljer. Men lyver ikke at det er langt fra virkeligheten. F.eks han istedenfor henne eller bikkje istedenfor katt. 

Anonymkode: 41b5b...59d

Skrevet
35 minutter siden, Franke Ann skrev:

Ja, lyver som bare det. Men til mitt forsvar er det bare for å sjekke om nesa mi blir lengre av det. Så langt har eksperimentet vært mislykket, noe jeg tror kommer av at nesten uansett hvilken løgnaktive problemstilling jeg setter opp, vil den være sann for noen andre. Følgelig registrerer ikke nesevevet mitt det som en løgn. Det er ihvertfall hypotesen så langt.

Den eneste grunnen til at nesevevet til Pinocchio registrerte hans løgner var fordi han var den eneste av sin art, han var den eneste som kunne måle om noe var sant eller ei! 

#fact 

• Liker 2
Gjest cheshirecat
Skrevet

..bare hvite.. For å bevare den skjulte superhelt identiteten min.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 531f3...919

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Vært ord jeg har skrevet på KG er en løgn.

Skrevet
5 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Vært ord jeg har skrevet på KG er en løgn.

Jeg tror du lyver 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg "juger" mye her. Tror aldri jeg har skrevet om en reell problemstilling. Ikke for å trolle men fordi jeg lurer på hva folk tenker om problemstillingen. Så godt som alltid er det venninner eller bekjente som har opplevd ting og jeg skriver innlegg og later som om det er meg for å få bredere perspektiv :) kjærlighetsproblemer er mest interessant. 

jeg ville neppe skrevet noe som var sant her... det kan hende, men det skal litt til...
jeg kan selvfølgelig svare helt seriøst i tråder da. sånn som nå....

Anonymkode: 43eb2...175

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg er også ærlig, på alt i grunn. Skulle jeg bli gjennkjent pga det,  så er det helt ok. Har ikke skrevet noe jeg ikke står for, skammer meg over eller vært ufint. Ser ikke poenget med å lyve om noe, en hvit løgn for å bevare sin identitet er helt ok, men ikke følt behovet for dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...