Gå til innhold

Tørr endetarm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Litt sånn rar plage nede ved anus den siste tiden. Kan like gjerne være noe jeg innbiller meg også. 

Avføring etc er alt som normalt. Men litt etter at jeg har bæsja, og når jeg sitter på rumpa, så kjennes endetarmen veldig tør ut, så må alltid åpne opp det "endetarmshullet", siden blir så ubehagelig, evt tørt. Gjør ikke vondt egentlig, men kan være litt sårete. 

Hva kan det være? Evt kan det være noe jeg innbiller meg?

Anonymkode: ac3d4...ec8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Litt sånn rar plage nede ved anus den siste tiden. Kan like gjerne være noe jeg innbiller meg også. 

Avføring etc er alt som normalt. Men litt etter at jeg har bæsja, og når jeg sitter på rumpa, så kjennes endetarmen veldig tør ut, så må alltid åpne opp det "endetarmshullet", siden blir så ubehagelig, evt tørt. Gjør ikke vondt egentlig, men kan være litt sårete. 

Kanskje du reagerer på den såpen som du bruker? Evt prøv med en mild såpe eller hudvask uten såpe fra apoteket som er beregnet på bruk nedentil som ikke tørrer ut hud og slimhinner

Anonymkode: 6c023...965

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du reagerer på den såpen som du bruker? Evt prøv med en mild såpe eller hudvask uten såpe fra apoteket som er beregnet på bruk nedentil som ikke tørrer ut hud og slimhinner

Anonymkode: 6c023...965

Såpen? :) 

Har sånn sinksalve for babyer, mulig det hjelper?

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg tro problemet sitter i hodet og ikke i tarmen. 

Anonymkode: 111a1...c1f

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg tro problemet sitter i hodet og ikke i tarmen. 

Anonymkode: 111a1...c1f

Hvorfor tenker du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...