Gå til innhold

Allergisk mot alkohol?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke drikke alkohol. En øl eller drink er ok. Men fra tre øl/drinker og flere blir jeg veldig fyllesyk. Kaster opp, jorden og alt annet går rundt osv. 

Men jeg får også utrolig vondti kroppen. Kjeven, nakke, hals, bryst, skuldre osv. Når jeg tar meg på de områdene. 

Hvorfor? Noen andre? Kan jeg være allergisk? 

Anonymkode: 9f287...97b

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Vet ikke om dette er mulig, men jeg har en mann og en vennine som også reagerer slikt. De orker ikke drikke noen av de, de blir dau sjuke, uansett hvor lite eller mye de har drukket. Dette gjelder vin/øl og sprit. Håper noen kommer et godt svar her, dette lurer jeg også på.

AnonymBruker
Skrevet

Alkohol er jo gift, så at man blir så sjuk bør vel egentlig bare være et godt tegn på at kroppen fungerer som den skal.
Tre drinker er faktisk ikke rent lite heller .

Men jeg vet ikke hvorfor det blir sånn på noen og ikke på andre.
På meg har det kommet med alderen selvom jeg ikke er eldre enn 25. Når jeg var 17 kunne jeg drikke 5 dager på rad i sommerferien og føle meg like fresh hver morgen, nå så tar det minst et døgn før jeg føler meg "ok" , og får vondt i kroppen og uggen ganske mye lenger enn før.

Anonymkode: 7f473...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Er du asiatisk? Mange asiater reagerer slik på alkohol. Det heter noe spesielt, men jeg kommer ikke på det. Deikk heller alkoholfritt øl i festlig lag om du ønsker å drikke "synlig" alkohol.

Anonymkode: e803a...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...