Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. januar 2016 #21 Skrevet 2. januar 2016 8 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Rhino Hva betyr det?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #22 Skrevet 2. januar 2016 Man skal være litt forsiktig med å ta relasjonen videre dersom man plutselig merker at man begynner å gå på "tå hev", fordi man er redd for humøret til andre. At man ikke lengre er avslappet, trygg og føler man kan være seg selv. Anonymkode: 4d21f...b1d 2
Mippi Skrevet 2. januar 2016 #23 Skrevet 2. januar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: En fyr jeg treffer har så kort lunte! Er ikke det at han klikker og blir gal, men han blir sur/furt for den minste lille ting. Føler det begynner å bli slitsomt:/ men er usikker på om det er jeg som faktisk er problemet eller om han er den som overreagerer? Andre jeg har vært med har hatt ganske mye humor og selvironi og vi har tullet mye, så er vant til å kunne le og tulle litt. Han ble f eks veldig sur her om dagen da jeg tulledaska han med en pute i senga. Jeg fikk faktisk kjeft fordi "det var ikke noe hyggelig å gjøre".. Dette var en myk pute! Og jeg var så vidt nær han. Jeg beklaget, men følte det ble kjemperar stemning lenge etterpå og han ble bare helt stille og sa ikke noe mer før jeg prøvde å løse opp stemningen igjen.. Kanskje ikke beste eksempelet, men er sånne småting som blir til en kjempegreie hvor han skal bli sur og furte lenge etterpå.. Hva syntes dere om dette? :/ kan ta litt selvkritikk også, men sååå sur for f eks dette? Anonymkode: 95fb1...94b Det der hadde jeg ikke gidd! Sur fordi du dasket han med en pute????? I min verden er det en innbydelse til latter, morro og kanskje lett og ledig glad-sex. For en fyr... Høres ikke bare sur ut, men utrolig kjedelig og traust! 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #24 Skrevet 2. januar 2016 men hvis du skiver sånt hele tiden så er det vel lov å reagere. og hvis man aldri snakker sant her så skjønner jeg det litt. allikevel spør jeg: hvem har så kort lunte? er du redd han? Anonymkode: 425d2...7d1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #25 Skrevet 2. januar 2016 Jeg hadde vært litt forsiktig med å gå videre med en som blir så furten for alt mulig. Det livet blir veldig slitsomt i lengden og mest sannsynlig vil det ende med at han manipulerer og styrer deg med sitt humør i stor grad. Når det er sagt er å bli dasket med en pute noe jeg selv ikke hadde likt, akkurat som jeg aldri har satt pris på for eksempel snøballkrig. Men du nevnte jo dette som en av mange situasjoner forsto jeg. Anonymkode: a2a72...839
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #26 Skrevet 2. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: men hvis du skiver sånt hele tiden så er det vel lov å reagere. og hvis man aldri snakker sant her så skjønner jeg det litt. allikevel spør jeg: hvem har så kort lunte? er du redd han? Anonymkode: 425d2...7d1 Sier hva da hele tiden? Jeg tuller ikke hele tiden altså. Jeg går ikke å dasker han med puter hele tiden heller det skjedde én gang i en situasjon i senga jeg følte det var naturlig og litt sånn for morsomt, men det falt altså IKKE i smak.. Jeg er ikke redd han nei. Anonymkode: 95fb1...94b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #27 Skrevet 2. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vært litt forsiktig med å gå videre med en som blir så furten for alt mulig. Det livet blir veldig slitsomt i lengden og mest sannsynlig vil det ende med at han manipulerer og styrer deg med sitt humør i stor grad. Når det er sagt er å bli dasket med en pute noe jeg selv ikke hadde likt, akkurat som jeg aldri har satt pris på for eksempel snøballkrig. Men du nevnte jo dette som en av mange situasjoner forsto jeg. Anonymkode: a2a72...839 Ja, jeg kutter han ut.. Orker det ikke Jeg liker heller ikke snøballkrig, men syntes liksom at et lite uskyldig forsiktig dask med en myk pute kanskje ikke burde være det han prioriterer å bli så himla forbanna for. Da lurer jeg på hvordan det skulle blitt hvis vi faktisk kom til å få en skikkelig kranglegrunn en gang.. Så han og jeg er nok altfor ulike.. Anonymkode: 95fb1...94b
Lutetium 71 Skrevet 3. januar 2016 #28 Skrevet 3. januar 2016 Den 2.1.2016 at 1.17, TalithaG skrev: Hva betyr det? https://youtu.be/maP1q_qNI8U
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #29 Skrevet 3. januar 2016 Den 1 January 2016 at 20.14, stan skrev: Kort lunte og langsint er en vanskelig kombinasjon. Slike bør man holde seg unna. Men man blir veldig god til å føle på sinnsstemning med slike rundt seg. Ta det opp med ham, om du syns han er verd det. Hvis man i tillegg blir værende i en atmosfære med en person hvor det er "hyggelig", men under overflaten murrer aggresjonen så er det ganske utfordrende. Anonymkode: 3898e...0d8 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. januar 2016 #30 Skrevet 3. januar 2016 41 minutter siden, Lutetium 71 skrev: https://youtu.be/maP1q_qNI8U
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #31 Skrevet 5. juli 2023 Det vil ikke bli bedre. Har kjent en i 15 år og fortsatt like tragisk Anonymkode: 44432...270
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #32 Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det vil ikke bli bedre. Har kjent en i 15 år og fortsatt like tragisk Anonymkode: 44432...270 Tråden er 7 år gammel. Ts har nok kommet seg videre. Det bør nok du og.. Anonymkode: 4ff4c...870
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #33 Skrevet 5. juli 2023 Dramaqueens kommer også med peniser, du har nok møtt en av de. Blir ikke bedre hvis han allerede viser deg nå at han blir sint av "småting". Kom deg videre, før dere enda mer involverte. Anonymkode: 1dcaf...7f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå