Gå til innhold

Han har så kort lunte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg treffer har så kort lunte! Er ikke det at han klikker og blir gal, men han blir sur/furt for den minste lille ting. Føler det begynner å bli slitsomt:/ men er usikker på om det er jeg som faktisk er problemet eller om han er den som overreagerer? Andre jeg har vært med har hatt ganske mye humor og selvironi og vi har tullet mye, så er vant til å kunne le og tulle litt.

Han ble f eks veldig sur her om dagen da jeg tulledaska han med en pute i senga. Jeg fikk faktisk kjeft fordi "det var ikke noe hyggelig å gjøre".. Dette var en myk pute! Og jeg var så vidt nær han. Jeg beklaget, men følte det ble kjemperar stemning lenge etterpå og han ble bare helt stille og sa ikke noe mer før jeg prøvde å løse opp stemningen igjen.. 

Kanskje ikke beste eksempelet, men er sånne småting som blir til en kjempegreie hvor han skal bli sur og furte lenge etterpå.. 

Hva syntes dere om dette? :/ kan ta litt selvkritikk også, men sååå sur for f eks dette?

Anonymkode: 95fb1...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort lunte og langsint er en vanskelig kombinasjon. Slike bør man holde seg unna. 

Men man blir veldig god til å føle på sinnsstemning med slike rundt seg. 

Ta det opp med ham, om du syns han er verd det. 

• Liker 7
Skrevet

Hadde droppet han. Slitsomt å måtte vokte hvert ord man sier bare fordi han kan finne på å bli sur for ingenitng

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stan skrev:

Kort lunte og langsint er en vanskelig kombinasjon. Slike bør man holde seg unna. 

Men man blir veldig god til å føle på sinnsstemning med slike rundt seg. 

Ta det opp med ham, om du syns han er verd det. 

Sånn det er nå føler jeg litt at jeg ikke tør å være meg selv helt, tilfelle jeg sier noe feil som gjør at han blir sur også blir det bare dårlig stemning i mange timer/dager.. 

AnonymBruker
Skrevet

Når du får litt erfaring så skjønner du at slike manipulerende mennesker som dette, eller, badboys som det også kalles ikke er sunt for deg.

Jeg tipper når du nærmer deg rundt 30 år så ser du at du vil ha en snill mann med normal sinnstemning. 

Lykke til - man vokser på erfaring ;) 

Anonymkode: 6efb0...f85

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du får litt erfaring så skjønner du at slike manipulerende mennesker som dette, eller, badboys som det også kalles ikke er sunt for deg.

Jeg tipper når du nærmer deg rundt 30 år så ser du at du vil ha en snill mann med normal sinnstemning. 

Lykke til - man vokser på erfaring ;) 

Anonymkode: 6efb0...f85

Manipulerende? Så du mener at han overreagerer? Jeg er 29, er bare 7 måneder unna 30.. Har en del erfaring, men aldri vært borti noen sånne.

TS

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg treffer har så kort lunte! Er ikke det at han klikker og blir gal, men han blir sur/furt for den minste lille ting. Føler det begynner å bli slitsomt:/ men er usikker på om det er jeg som faktisk er problemet eller om han er den som overreagerer? Andre jeg har vært med har hatt ganske mye humor og selvironi og vi har tullet mye, så er vant til å kunne le og tulle litt.

Han ble f eks veldig sur her om dagen da jeg tulledaska han med en pute i senga. Jeg fikk faktisk kjeft fordi "det var ikke noe hyggelig å gjøre".. Dette var en myk pute! Og jeg var så vidt nær han. Jeg beklaget, men følte det ble kjemperar stemning lenge etterpå og han ble bare helt stille og sa ikke noe mer før jeg prøvde å løse opp stemningen igjen.. 

Kanskje ikke beste eksempelet, men er sånne småting som blir til en kjempegreie hvor han skal bli sur og furte lenge etterpå.. 

Hva syntes dere om dette? :/ kan ta litt selvkritikk også, men sååå sur for f eks dette?

Når dere blir mer kjent, vil du finne mer ut om hvor grensene hans går. Kanskje likte han det ikke om han f eks har blitt mishandlet som barn. Bare en tanke.

Samtidig, hvis du ikke føler at du kan være deg selv allerede nå, så er det kanskje en fordel å dempe på eller kutte ut datingen med han. Kanskje dere ikke passer sammen.

Endret av MadameDeRosa
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn det er nå føler jeg litt at jeg ikke tør å være meg selv helt, tilfelle jeg sier noe feil som gjør at han blir sur også blir det bare dårlig stemning i mange timer/dager.. 

Da bør du vel vurdere hva slags kontakt du vil ha. 

Om man ikke kan være seg selv sliter det veldig. 

Ikke tro du kan endre væremåten hans, det kan han bare selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, TalithaG skrev:

Når dere blir mer kjent, vil du finne mer ut om hvor grensene hans går. Kanskje likte han det ikke om han f eks har blitt mishandlet som barn. Bare en tanke.

Samtidig, hvis du ikke føler at du kan være deg selv allerede nå, så er det kanskje en fordel å dempe på eller kutte ut datingen med han. Kanskje dere ikke passer sammen.

Jeg tror ikke han har blitt mishandlet.. men vet jo ikke. Men det gjelder masse andre ting også.. Én ting er å ikke passe sammen, men han blir jo faktisk sur :s 

Men har nok bestemt meg for å kutte han ut. TS

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det hørtes bare sært ut, bli sur for at du flørtedasker han såvidt med en pute?! Han høres ut som har fått mye kjeft for å gjøre sprell eller moro ting i barndommen og ikke tar en spøk lenger i det hele tatt... Jeg hadde ikke klart å leve med en sånn streit tørr pinne!
Du får tulle litt mere med han å se om han mykner opp litt, og si "hallo har du ikke humor eller?!" og " det er jo bare på kos! " "det er jo bare på tull" om han reagerer på det. Jeg ville også begynt å kalle han ironiske ting som "putekrigmesteren" og "moroklumpen" for å påpeke at han overhodet ikke var det, så kanskje blir han bevisst på hvor kjedelig han er.

Anonymkode: 140aa...c35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det hørtes bare sært ut, bli sur for at du flørtedasker han såvidt med en pute?! Han høres ut som har fått mye kjeft for å gjøre sprell eller moro ting i barndommen og ikke tar en spøk lenger i det hele tatt... Jeg hadde ikke klart å leve med en sånn streit tørr pinne!
Du får tulle litt mere med han å se om han mykner opp litt, og si "hallo har du ikke humor eller?!" og " det er jo bare på kos! " "det er jo bare på tull" om han reagerer på det. Jeg ville også begynt å kalle han ironiske ting som "putekrigmesteren" og "moroklumpen" for å påpeke at han overhodet ikke var det, så kanskje blir han bevisst på hvor kjedelig han er.

Anonymkode: 140aa...c35

Jeg vet, jeg ble ganske paff når han kjeftet på meg som om jeg var en liten jente som måtte settes på plass.. Og den superkleine stemningen etterpå, gud bedre..  Problemet er at han "tar" ikke sånne kommentarer, for jeg har prøvd å "mobbe" han litt med kommentaren som "pysa" og "du tåler vel litt" osv men da trekker han ikke på smilebåndet engang! Bare ignorerer meg..

TS

Skrevet

Hadde jeg ikke orket. Fryktelig slitsomt og sånt blir sjeldent bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, jeg ble ganske paff når han kjeftet på meg som om jeg var en liten jente som måtte settes på plass.. Og den superkleine stemningen etterpå, gud bedre..  Problemet er at han "tar" ikke sånne kommentarer, for jeg har prøvd å "mobbe" han litt med kommentaren som "pysa" og "du tåler vel litt" osv men da trekker han ikke på smilebåndet engang! Bare ignorerer meg..

TS

Jeg kan ikke fordra putekrig så jeg hadde kanskje reagert litt sånn som denne karen. (Er kvinne selv.)

Anonymkode: 86ba5...26d

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke fordra putekrig så jeg hadde kanskje reagert litt sånn som denne karen. (Er kvinne selv.)

Det og så vidt slå borti noen med en pute er putekrig? Uansett, burde man tåle såpass; i alle fall ikke reagere slik han gjorde.

• Liker 1
Skrevet

haha, når jeg leser en fyr presser pikken sin i halsen til dama under sex, slik at hun spyr så får han kjeft for å krysse grensen.

Når en dame dasker til mannen på rumpa og han mener hun går over grensen, så får han kritikk for å være sur.

Moralen på storyen er jo at alle individer har forskjellig grenser på hva som er ok eller ikke. Hvem har mest rett? "Overgriperen" eller "offeret"? 

Dump ham eller bli mer kjent med ham, slik at du kjenner disse grensene. Du må uansett i alle forhold gå i komprimi mellom deg og partneren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fireball skrev:

Det og så vidt slå borti noen med en pute er putekrig? Uansett, burde man tåle såpass; i alle fall ikke reagere slik han gjorde.

Tenkte kanskje hun ønsket putekrig siden hun dasket til ham med en pute? :) Ellers enig i at reaksjonen var litt voldsom.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, minner meg om eksen som ble sur fordi jeg filma da vi var på ferie. Sånt legger en skikkelig demper på ting. At man ikke kan være seg selv, og ikke gjøre ting uten å bli dømt. Må liksom være så perfekt, alltid. Bra du dumper han tror jeg. 

Anonymkode: aec1b...315

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, minner meg om eksen som ble sur fordi jeg filma da vi var på ferie. Sånt legger en skikkelig demper på ting. At man ikke kan være seg selv, og ikke gjøre ting uten å bli dømt. Må liksom være så perfekt, alltid. Bra du dumper han tror jeg. 

Filmet du han uten å spørre først?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Filmet du han uten å spørre først?

Jeg filmet landskapet mens vi kjørte bil.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Rhino

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...