AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #21 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at man kan føle dette er litt presset om økonomien er stram, men dette blir igjen litt for meg en sånn norsk kjip greie der en lar vennene til ungene sitte alene på rommet deres mens man selv spiser middag. Anonymkode: 0c5a8...78a Stakkars barn som ikke får middag hjemme. Og så kommer de utsultet til vennene sine, og så vil de ikke ofre mors porsjon en gang. Ikke har de kokt 10 ekstra poteter og en pakke pølser heller for å spe på blomkålsuppa tilfelle ekstra gjester som ikke foreldrene lager middag til hjemme.... Hallo? Mat kan jo KASTES hvis det ikke kommer gjester likevel og man ikke har lyst på 8 poteter og 7 pølser neste dag?? Anonymkode: 1accf...8b2 2
Gjest Tapet Skrevet 4. januar 2016 #22 Skrevet 4. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn som ikke får middag hjemme. Og så kommer de utsultet til vennene sine, og så vil de ikke ofre mors porsjon en gang. Ikke har de kokt 10 ekstra poteter og en pakke pølser heller for å spe på blomkålsuppa tilfelle ekstra gjester som ikke foreldrene lager middag til hjemme.... Hallo? Mat kan jo KASTES hvis det ikke kommer gjester likevel og man ikke har lyst på 8 poteter og 7 pølser neste dag?? Anonymkode: 1accf...8b2 Lol. Stereotyp norsk kjiphet. Dette er utrolig nok ikke et problem i alle andre land, men de har kanskje enda bedre råd eller kaster enda mer enn oss? Ingen ting får deg til å føle deg som mer #utlending enn når du etterlates på rommet til vennene dine alene i hvert fall. Men så sitter jo voksne nordmenn og ruger på tuborgene sine på fest og vil helst at folk skal ta med sitt eget potetgull også, så er jo ikke overrasket.
knutkonsulent Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #23 Skrevet 5. januar 2016 Jeg synes ikke det er sammenliknbart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå