Gå til innhold

Barn med lett psykisk utviklingshemning


theofficelady

Anbefalte innlegg

Hei, 

 

jeg har en sønn på 6 år med lett PU og ønsker å komme i kontakt med foreldre til barn med eller personer selv med denne diagnosen😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en gutt på 5år som har barneautisme. Ønsker å få han utredet for PU, men spesialisthelsetjenesten ønsker ikke utrede helt ennå. Er ganske sikker på at han har lett PU i tillegg til autismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på 9år har fått diagnosen lettere psykisk utviklingshemning. 

Vil også gjerne komme i kontakt med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Missy1 skrev:

Jeg har en gutt på 5år som har barneautisme. Ønsker å få han utredet for PU, men spesialisthelsetjenesten ønsker ikke utrede helt ennå. Er ganske sikker på at han har lett PU i tillegg til autismen

Det er ganske vanlig at det er phykisk utviklinghemming I tillegg til autisme 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere alle som har skrevet her og ønsker å komme i kontakt med meg. Send meg gjerne en melding her inne for en nærmere prat 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søsteren min har lettere pu. jeg er da ikke mor, men har vokst opp sammen med henne (jeg er noen år eldre enn henne)
 

Anonymkode: ca77a...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å opprette en gruppe på fb for de som er interessert er det bare å joine denne. Dette vil bli en lukket gruppe 😀 Her er både slektninger, nære og folk med diagnosen velkomne. Jeg kjenner det hadde vært greit å få utvekslet tanker og meninger med andre i samme båt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opprettet en gruppe på fb som heter "Psykisk Utviklingshemning gruppe" 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. januar 2016 at 20.07, theofficelady skrev:

Da har jeg opprettet en gruppe på fb som heter "Psykisk Utviklingshemning gruppe" 😊

Legger du ut en link her? Evt sende på privat melding her inne? Jeg finner ikke gruppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...