Gå til innhold

Barn med lett psykisk utviklingshemning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

jeg har en sønn på 6 år med lett PU og ønsker å komme i kontakt med foreldre til barn med eller personer selv med denne diagnosen😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 5år som har barneautisme. Ønsker å få han utredet for PU, men spesialisthelsetjenesten ønsker ikke utrede helt ennå. Er ganske sikker på at han har lett PU i tillegg til autismen

Skrevet

Datteren min på 9år har fått diagnosen lettere psykisk utviklingshemning. 

Vil også gjerne komme i kontakt med andre.

Skrevet
8 timer siden, Missy1 skrev:

Jeg har en gutt på 5år som har barneautisme. Ønsker å få han utredet for PU, men spesialisthelsetjenesten ønsker ikke utrede helt ennå. Er ganske sikker på at han har lett PU i tillegg til autismen

Det er ganske vanlig at det er phykisk utviklinghemming I tillegg til autisme 

• Liker 1
Skrevet

Til dere alle som har skrevet her og ønsker å komme i kontakt med meg. Send meg gjerne en melding her inne for en nærmere prat 😀

Skrevet

Sønnen min har og en uspesifisert autisme diagnose 😊 

AnonymBruker
Skrevet

søsteren min har lettere pu. jeg er da ikke mor, men har vokst opp sammen med henne (jeg er noen år eldre enn henne)

Anonymkode: ca77a...081

Skrevet

Jeg tenker å opprette en gruppe på fb for de som er interessert er det bare å joine denne. Dette vil bli en lukket gruppe 😀 Her er både slektninger, nære og folk med diagnosen velkomne. Jeg kjenner det hadde vært greit å få utvekslet tanker og meninger med andre i samme båt ❤️

Skrevet

Da har jeg opprettet en gruppe på fb som heter "Psykisk Utviklingshemning gruppe" 😊

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet
Den 2. januar 2016 at 20.07, theofficelady skrev:

Da har jeg opprettet en gruppe på fb som heter "Psykisk Utviklingshemning gruppe" 😊

Legger du ut en link her? Evt sende på privat melding her inne? Jeg finner ikke gruppa

• 4 uker senere...
Skrevet

Da har vi blitt noen medlemmer i gruppa, men flere er veldig velkomne :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...