Gå til innhold

Sexlogg 2015 :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gubben har alltid klaget på at vi har for lite sex, så i jula i fjor bestemte jeg meg for å føre sexlogg i et helt år. Dette gjorde jeg i all hemmelighet, og startet med 1. januar i 2015. Nå er loggen ferdig. Resultatet viser akkurat det jeg har hevdet, nemlig at vi har regelmessig, og ikke minst variert sex.

Skal bli utrolig morsomt å avsløre dette for han i kveld. Det er selvsagt gjort med et glimt i øye, men samtidig håper jeg han innser at vi faktisk er meget seksuelt aktive :)

Anonymkode: ad23d...336

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hadde blitt passe fornærmet hadde jeg visst at all sexen vi hadde hatt i et helt år, bare var en del av et prosjekt sprunget ut av at kjærringa mi hadde et hevdelsesbehov.

Anonymkode: 30616...ac4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Smart!  Menn klager og klager men når han får det svart på hvitt så har han ikke noe å si lenger :)

Anonymkode: 611c0...6fd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er loggen ferdig. Resultatet viser akkurat det jeg har hevdet, nemlig at vi har regelmessig sex

hvor ofte er regelmessig?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, herremann skrev:

hvor ofte er regelmessig?

Går ikke i detalj her i tråden, men kan opplyse at vi hadde sex 134 ganger i 2015, dvs. i snitt ca. hver 2,7 dag noe som tilsvarer ca. 2,6 ganger pr. uke.

Sikkert mange her som synes det er lite, men i mine øyne er sex oftere enn hver tredje dag i gjennomsnitt absolutt "regelmessig".

• Liker 3
Skrevet

"For lite sex" er vel ganske subjektivt, og kan ikke måles, så er det er ikke sikkert at de tallene endrer hans oppfatning i det hele tatt. Men ja, du får bevist at dere har sex regelmessig.

Gjest Mythic
Skrevet

Rareste jeg har hørt. Du har ført logg for å kunne motbevise hans påstand om for lite sex, uten tanke for at han har en annen oppfatning om "for lite" enn deg. Du kan slå i bordet med loggen alt du vil, mener han at dere har hatt for lite sex, så er det like gyldig som en sexlogg. 

Skrevet

Ikke gjør det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regelmessig betyr jo ikke at det er nok. Det kan jo f.eks. betyr én gang i måneden :P

Men jeg hadde et problem med eksen min. Når det var én uke siden vi hadde hatt sex, så trodde han ofte at det var to. Var det to uker siden, ja, da kan du banne på at i hans hode var det 3-4 uker siden. Ikke rart han var misfornøyd. 

Anonymkode: 39c1a...050

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regelmessig betyr jo ikke at det er nok. Det kan jo f.eks. betyr én gang i måneden :P

Men jeg hadde et problem med eksen min. Når det var én uke siden vi hadde hatt sex, så trodde han ofte at det var to. Var det to uker siden, ja, da kan du banne på at i hans hode var det 3-4 uker siden. Ikke rart han var misfornøyd. 

To uker hadde vært like ille som et halvår her i gården!

• Liker 2
Skrevet

:fnise:

Jeg gjorde det samme gjennom 2015 etter en tråd her inne med spørsmål om hvor mange ganger folk har sex igjennom et år.

Tok en opptelling idag og kom til... Ja.... la oss si det sånn at det er rom for forbedringer! 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes kjent ut :P er det pga han eller en vanskelig periode eller noe med han som gjør at det går lang tid, da tror jeg nesten ikke det teller :P ellers er ei uke lang tid for meg også. Han hadde en periode på nesten 5 uker, men jeg forsto, klagde ikke, men oppmuntret. Tror dessverre det er glemt - at det er ikke bare jeg som kan ha tider hvor orken er mindre - ALDRI gått to uker fra min side, men som du sier, en til halvannen blir fort til tre, uansett grunn - mensen inkludert :P 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smart!  Menn klager og klager men når han får det svart på hvitt så har han ikke noe å si lenger :)

Anonymkode: 611c0...6fd

Herregud... Tror du virkelig noen tall vil gjøre han fornøyd, tilfredstilt og mindre lyst på sex? Det er vel for f ikke statistikken som beviser om han synes det er lite sex. Hadde noen presentert en slik statistikk (som er gjort i skjul) hadde jeg fått hakeslipp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Loggført jeg også og hadde sex kun 10 ganger i 2015. Året før var det 4😭. Klarer ikke leve mer slik snart.. Er sultefôret på sex. 

Anonymkode: d2e16...ef9

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gubben har alltid klaget på at vi har for lite sex, så i jula i fjor bestemte jeg meg for å føre sexlogg i et helt år. Dette gjorde jeg i all hemmelighet, og startet med 1. januar i 2015. Nå er loggen ferdig. Resultatet viser akkurat det jeg har hevdet, nemlig at vi har regelmessig, og ikke minst variert sex.

Skal bli utrolig morsomt å avsløre dette for han i kveld. Det er selvsagt gjort med et glimt i øye, men samtidig håper jeg han innser at vi faktisk er meget seksuelt aktive :)

Dette blir tull. 2015 vil selvsagt inneholde mer sex om du har hatt sex med dette i baktankene - nettopp det at du førte en logg for å "bevise" at dere hadde nok sex. 

Isåfall så foreslår jeg for hans del at du fortsetter å føre logg i 2016 også, slik at det ikke opphører. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fælt så seriøst folk tok dette da. Dette ble jo gjort med et "glimt i øyet". Jeg kjenner mannen min såpass at jeg vet hva jeg gjør.

Fortalte han om dette i går kveld, og vi fikk oss en festlig stund sammen. Han innså samtidig at det ikke var "så gærnt", men mente jo fortsatt at det gikk an å ha mer :laugh:

Han inntrømte at han ikke lider noe nød, og er fornøyd alt i alt med vårt sexliv....

Han truet til slutt med å lage egen BJ-logg for å se hvor mange BJ´er han fikk i løpet av 2016 :skratte: Så her må jeg kanskje kjøre på med BJ´er for å få gode tall i loggen, hehe :)

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fælt så seriøst folk tok dette da. Dette ble jo gjort med et "glimt i øyet". Jeg kjenner mannen min såpass at jeg vet hva jeg gjør.

Fortalte han om dette i går kveld, og vi fikk oss en festlig stund sammen. Han innså samtidig at det ikke var "så gærnt", men mente jo fortsatt at det gikk an å ha mer :laugh:

Han inntrømte at han ikke lider noe nød, og er fornøyd alt i alt med vårt sexliv....

Han truet til slutt med å lage egen BJ-logg for å se hvor mange BJ´er han fikk i løpet av 2016 :skratte: Så her må jeg kanskje kjøre på med BJ´er for å få gode tall i loggen, hehe :)

Ja, er vel mange som ikke ser poenget med dette. Synes det er morsomt jeg. Er glad i å loggføre selv ;) BJ ja *savne* Det liker jeg godt.

Endret av DeLorean

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...