Gå til innhold

Hvilken sanger syngerer dere på i skjul.....


Gjest Lottemor

Anbefalte innlegg

Gjest Lottemor

Jeg jobbet på et sykehjem hær for et par år siden og da var det masse sanger som vi sang sammen med de eldre....

Jeg ble helfrelst i en sang som heter la oss leve for hverandre.....

Den var på en kasett som het allsang for oss over 60.....

tar meg selv i å synge på denne når jeg er alne i huset og rydder og vasker.....

Den blir ikke sunget på hvist min sammboer eller anre er i nærheten....litt pinelig å være i 20 års alderen og synge på sanger fra tdelig 1900 tallet....

Har dere en sån sang eller musikk som dere liker synger på i skjul ????

Ble bare litt nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synger ikke så mye, men nynner mest på den triste sangen:

"Jaså sier du det, du kan ikke komme fra, du tok feil av hvilken daaag det var. Å nei det gjør ingenting, hvis det er no bare ring, for jeg er jo her hver dag..."

og

"Flickan i Havanna, hun har ingen pengar kvar..."

Ellers har jeg oppheng på barnesanger: Olle Bolle, Amandus Dokkemann, Hvilken dag er det idag, Fraggle-sangen, Kaptein Sabeltann osv.

Har blitt ferska et par ganger med de to første. Barnesangene brukes i festlige lag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

i de siste har jeg fått dilla på Love me tender! hehe rart, også favoritt sangen min Yesterday, og så sangen våres altså min og roy sin sang, Every breath you take av sting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Perser! :evil:

Nå har jeg fått Sting sin "Every breath you take.." på hjernen etter å ha lest innlegget ditt tidligere i dag. Har gått å nynnet på den ustanselig i dag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Går for tiden rundt og synger "kaptein sabeltann er en farlig mann" osv osv...............Hjelpe meg!

Sønnen min på 4 år fikk denne for en stund siden,og selv om jeg jo er ganske så lei etter hvert av hele Sabeltann går jeg rundt og nynner på dette........ :lol:

men det værste var da han var enda mindre og jeg stadig måtte synge Postman Pat til han. Og en dag i en laaaaang kø på postkontoret, begynte jeg plutselig i kjedsomhet håper jeg ( og ikke galskap som enkelte ville hevde ) å synge denne sangen. det værste var at min sønn ikke var med engang! Tror ikke jeg har vært så flau noen gang jeg!

Sommerklem fra

Charmina :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synger omtrent alltid "beauty and the beast", spesielt i heisen her jeg bor i sommer, er så fin lyd der! Og alle andre disneysanger, dramatiske med masse rim og usakligheter..

Det er i grunnen litt artig, hvor usaklig det blir når man bare nynner, og står i! "I looove you, come and tell, car and horse'n bell.."

Mye moro.. :P

Og apropo sånn å synge ubevisst.. Jeg jobbet en tid på McDonalds, og det kommer en søt liten dame rundt 25-30 år. Og mens hun venter på isen sin braker hun løs i nynning og sang, og jeg snur meg selvsagt rundt for å se hva det var for noe, og hun bare for sammen og ble knallrød, og da jeg gav henne isen lente hun seg mot meg og sa "det er så flaut, jeg kan ikke noe for det!" Og så småløp hun avgårde med isen i hånda og blikket rett ned... Tihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cozmo

Jeg er genetisk "belastet" fra min mor,hun sang alltid - og nå i voksen alder gjør jeg det også...gjorde det som barn også for den del :lol: Jeg synger "miles away.....just when I needed you most" na na na hele tiden nå.....er litt melakolsk he he blir alltid det når det er juli.Ble 29 år i går og blir alltid litt sånn :( ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger på "Everybody wants to be a cat" / "Alle ønsker at de var en katt", fra Aristokattene (Disney). Første filmen jeg så da jeg var liten, endte opp med å være katt i 3 uker etterpå. Så sangene fra filmen har liksom levd med meg, og denne sangen er den kuleste av dem alle.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synger ikke i smug, synger når jeg vil jeg. Masse barnesanger, også må jeg alltid synge på Janis Joplins Mercedes Benz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Alle ønsker....

alle ønsker....

alle ønsker at de var en KATT!! (dum-di-dum!)

Liker den jeg og Catzy :)

Spiiiiill sigøyner spill, min yndlings melodiiiii... Spiiiill så jeg kan gleeeemmeeeee haaat og sjalusiiiii..... Glemme alle vonde minner, glemme alle falske kvinner.....Spiiiiill sigøyner SPILL!!!.... Så jeg kan glemme.....Spiiiill så jeg kan glemme livets løgner....

OSV OSV

Elsker den sangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synger ikke i skjul jeg, men når jeg har lyst. Ofte når jeg går tur eller sykler, da synger jeg det som detter først ned i hodet.

Av en eller annen merkelig grunn går "yesterday once more" av the carpenters ofte igjen. Men den er jo fin da..

den her: "when I was yong I'd listen to the radio ......" etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger ikke akkurat i skjul, noe mine omgivelser ikke akkurat priser seg overlykkelige over. :lol:

Kvakk-kvakk - den på Barne-TV, med den hvite papiranda... Talentløst.

Også Trø smø kønøsøre - osv.

Herlich.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bear necessities" (vet ikke hva den heter på norsk).. Det er den sangen Baloo synger til Mowgli i Jungelboken.. :roll:

.. og så sangen til apekongen Louis fra samme film..

Synger dem ikke så mye, men har dem i hodet i flere dager etter at sønnen min har sett på film..

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg går rundt å synger på locomotives sin sang - "Mind" Den er skambra, men siden jeg ikke kan den så godt så synger jeg i skjul!! Heh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg spiller tuba jeg, ikke så bra som deg, tuba jeg, tuba tuba tubei."

Fra ungenes barnekassett, vet ikke hvem som har den egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i "Byggmester Boooob,kan det fikses?.Byggmester Boooob,KLART DET KAN!"

Sønnen min er helt hekta på den serien,og nå får jeg ikke sangen ut av hodet azz...

Ellers så har jeg totalt dilla på Backstreet Boys´"Drowning" for tida.Den er såååå herlig!Så jeg gauler i dusjen om morgenen,og når jeg sitter foran PC´en og lillepjokken sover.Gauler ikke så fælt da,men synger ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggmester Bob sitter godt i veggene her også.

Våkner om morran av at lillegutten klapper og pappa synger...

Gleder meg nesten nå til at gutten blir større og skal se tegnefilmer

etter å ha "hørt" disse!

Blir artig å se hvilken sang som er klistra til hjernen i morra når jeg står opp etter å lest sidene her.

Mistenker sterkt "Every breath you take..." for å bli den...

Det er hjernesang det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...