Gå til innhold

Tenåringer og drikking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten er på nyttårsfest med kompiser. Han har med seg sine to barn på 13 og 15 år. Det skulle ikke være en rølpefest pga. barna, men folk drikker mer enn et par øl for å si det sånn..jeg pratet nettopp med han i telefonen og han sa at ingen var overstadig, men det var god stemning og de hadde det kjekt. Overstadig for han er å sovne på gulvet... Jeg reagerer på det. Dette er kompiser uten barn som er gode på å ta seg en fest for å si det sånn...

Barna er jo tenåring, men allikevel, jeg synes det blir feil at folk drikker, selv om ingen er dritings. Hva synes dere?

Anonymkode: 8932b...0c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Harry som juling å ta med barn/tenåringer på fest. Flaut for han. 

Anonymkode: 1faed...c24

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Harry som juling å ta med barn/tenåringer på fest. Flaut for han. 

Han blir hvertfall ikke flau, han synes bare det er alle tiders han at barna er så stor at han kan ta de med....Jeg hater det. Og det hadde ikke vært mine barn. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han blir hvertfall ikke flau, han synes bare det er alle tiders han at barna er så stor at han kan ta de med....Jeg hater det. Og det hadde ikke vært mine barn. 

TS

Ikke noe du kan gjøre med saken nå. Dere får ta en oppvask på nyåret og så får du ta en avgjørelse på om du klarer å leve med sånt tull. Jeg hadde ikke klart det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du er samme person som har hatt en del andre tråder om denne mannen (fester ofte, vil heller feire nyttår med kompiser enn deg og din familie, har en del gamle flørter som ofte kommet på fester han arrangerer). 

Med tanke på hvor mange tråder du har hatt om denne mannen, hvorfor ikke bare innse at dere er alt for forskjellige, gå fra hverandre og gi deg selv muligheten til å finne en mann du passer sammen med, som har samme syn som deg på de viktige tingene, og som ønsker å tilbringe tiden med deg.

Anonymkode: 026c8...d1a

• Liker 1
Skrevet

Overlevde helt fint med nyttårsfester da jeg var liten. Alle ungene var med og alle i nabolaget. De voksne var sikkert kanakkas flere av de, men vi ungene var nå mer opptatt av å henge med hverandre. Kjempegøy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God stemning og folk har det kjekt. Høres ut som en knallaften for både voksne og tenåringer.

Anonymkode: b80e1...61d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det hvis de voksne drakk seg snurten.

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten er på nyttårsfest med kompiser. Han har med seg sine to barn på 13 og 15 år. Det skulle ikke være en rølpefest pga. barna, men folk drikker mer enn et par øl for å si det sånn..jeg pratet nettopp med han i telefonen og han sa at ingen var overstadig, men det var god stemning og de hadde det kjekt. Overstadig for han er å sovne på gulvet... Jeg reagerer på det. Dette er kompiser uten barn som er gode på å ta seg en fest for å si det sånn...

Barna er jo tenåring, men allikevel, jeg synes det blir feil at folk drikker, selv om ingen er dritings. Hva synes dere?

Jeg er vandt til det. Da vi var barn ble jeg og broren min og barna til venner av foreldrene våre alltid med på julebord selv om de tok seg mer enn ett glass. Ikke noe stress. Vi lekte og koste oss og overnattet ofte der. Så lenge ingen er overstadig beruset så er det vel helt fint? Jeg husker i alle fall tilbake på disse festene som ganger da vi og foreldrene våre koste oss.

Anonymkode: 14419...2c6

• Liker 1
Skrevet

Det går an å drikke med barn og ungdom tilstede. Bra ingen er drita for det er jo ikke noe ålgreit

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor måtte de være med egentlig? Kunne de ikke vært med annen familie, hatt venner hos seg, dratt til venner eller noe istedet? Sært når han kun hadde barn med og ingen andre. 

Skrevet

Jeg har det som prinsipp å aldri bli beruset når barna er tilstede. Et par glass vin eller tilsvarende øl er ok, men det får holde. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du er snurt fordi de valgte fars venner og ikke din familie som de var med for to år siden?

let it go... 

Anonymkode: 8b448...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barn og ungdom har ingenting å gjøre på en voksenfest med alkohol i fri flyt!

Anonymkode: 0b670...b84

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vandt til det. Da vi var barn ble jeg og broren min og barna til venner av foreldrene våre alltid med på julebord selv om de tok seg mer enn ett glass. Ikke noe stress. Vi lekte og koste oss og overnattet ofte der. Så lenge ingen er overstadig beruset så er det vel helt fint? Jeg husker i alle fall tilbake på disse festene som ganger da vi og foreldrene våre koste oss.

Noe av problemet her er vel at det ikke er flere barn enn de to. Ingen andre å leke med/være sammen med.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barn og ungdom har ingenting å gjøre på en voksenfest med alkohol i fri flyt!

Anonymkode: 0b670...b84

Det anonym sa! Dette hadde ikke jeg "akseptert". Som kjæresten til faren er det vel ikke så mye du kan si, men for meg hadde dette vært slutten på forholdet! Ufattelig dårlig prioriteringer og ønsker for livet og barnas liv hos den mannen/guttungen der.

Skrevet

TS, hvordan hadde barna det på festen? Regner med at du har snakket med dem.

AnonymBruker
Skrevet
Den 1.1.2016 at 3.03, Silfen skrev:

Overlevde helt fint med nyttårsfester da jeg var liten. Alle ungene var med og alle i nabolaget. De voksne var sikkert kanakkas flere av de, men vi ungene var nå mer opptatt av å henge med hverandre. Kjempegøy.

Dette er litt annerledes enn her, når disse barna er de eneste på sin alder, og resten av festdeltakerne er far og venner av far.

Anonymkode: 49181...2b6

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, petterm skrev:

Noe av problemet her er vel at det ikke er flere barn enn de to. Ingen andre å leke med/være sammen med.

De er jo to. De kan se på en film, spille ett spill what ever. Ser ikke problemet så lenge ingen blir overstadig beruset. Husker jeg syntes det var gøy når jeg var litt eldre barn/ungdom å se de voksne feste og ha det moro. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er greit Sålenge det ikke er for ofte.Var selv med på en fest da jeg var yngre, og noen av de voksne ble dritings. (Ikke alle, bare noen) men det var bare den gangen, og jeg syns det bare var morsomt.

Anonymkode: 8107f...b1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...