Gå til innhold

Nyttårsfeiring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tatt med med en treliter med rødvin og ei pakke med kondomer.Skal til ei venninne og feire.Der kommer det mange kjekke gutter,regner derfor med at jeg får meg et skikkelig nyttårsnummer i natt.

Hvilke planer har du i kveld?

Anonymkode: d326a...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter i sofaen med kona. Det kan hende det blir sex når vi legger oss. Vi får se. 

Anonymkode: a0748...5fb

• Liker 4
Skrevet

Hjemme alene med vodka og vibrator

Anonymkode: 3774d...362

• Liker 3
Skrevet (endret)

..

Endret av xeno
AnonymBruker
Skrevet

Det ble en runde i sengen mens kalkunen stod i ovnen, så middag med mann og barn.

Anonymkode: 4fa38...082

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble en runde med analsex på sofan, baderomsgulvet og i senga mens kalkunen stod i ovnen. Kalkunen ble veldig god 😁

Anonymkode: b0f0f...cee

AnonymBruker
Skrevet

Feiret nyttår i Hemsedal, og vi endte opp på ei hytte med en jentegjeng i ca 18-20-års alderen utpå kvelden. Hooket raskt opp med hun ene, og hadde sex med henne på et bad allerede før kl 22. Hun hadde sånne sexy stay-ups strømper og det var rådigg å ta en kjappis med henne med kjolen rundt livet med strømpene på. Visuelt skikkelig tennende. Endte til sengs med henne i natt også, men da var begge mest interessert i å sove. Men vi våknet tidlig, tok en rask felles dusj, og knullet skikkelig. Vi kom bl a nesten samtidig i 69-stillingen ... Deilig. Skal kanskje møtes igjen!

Anonymkode: a6aa2...dfe

• Liker 2
Skrevet

Spiste god mat sammen med kone og barn.Knulla kone etter at vi la oss.Var veldig bra sex

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 1.1.2016 at 1.32, AnonymBruker skrev:

Det ble en runde i sengen mens kalkunen stod i ovnen, så middag med mann og barn.

Anonymkode: 4fa38...082

Hvor stor var kalkunen ? Den stekes jo 30 minutter for hver kilo. Stor kalkun = mye sex ? Kalkun på 6 kilo gir jo 3 timer sex... :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 12/31/2015 at 20.37, AnonymBruker skrev:

Har tatt med med en treliter med rødvin og ei pakke med kondomer.Skal til ei venninne og feire.Der kommer det mange kjekke gutter,regner derfor med at jeg får meg et skikkelig nyttårsnummer i natt.

Hvilke planer har du i kveld?

Ble det kuk på deg? 

Anonymkode: 2d241...868

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det kuk på deg? 

Anonymkode: 2d241...868

Ja,var en ålreit type der som jeg tok med meg hjem.Hadde stor kuk og veldig flink til å bruke den.

Ble hos meg til kvelden 1.januar.Mange runder i halmen før han dro

Skrevet

Tror jeg setter verdensrekord i pensjonistpoeng siden både kjæresten og jeg sovnet før klokken 22 etter å ha spist oss kvalme på fyrstekake. Skal si alderen tynger når man nærmer seg 30! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...