peppermyntete Skrevet 11. januar 2016 #21 Skrevet 11. januar 2016 Jeg hadde ikke kjøpt bolig med nyoppusset bad uten toalett! Det er skikkelig upraktisk synes jeg, da tar jeg heller et litt trangt bad. 1
Nuith Skrevet 17. januar 2016 #22 Skrevet 17. januar 2016 ..og jeg har nettopp kjøpt hus og minimumskravet for meg var separat bad og toalett. Har vokst opp med alt på ett rom, og med en familie på fem var det kø og krangling hver morgen, grundig planlegging om kvelden, og krise hvis noen fikk omgangssyke. Det vil jeg ikke oppleve igjen. Det er helt ok om det er toalett på badet, altså - men da må det være to toalett i boligen. 1
Snadder Skrevet 17. januar 2016 #23 Skrevet 17. januar 2016 Personlig foretrekker jeg at toalettet og bad er samlet
Wenda Skrevet 17. januar 2016 #24 Skrevet 17. januar 2016 (endret) Ville aldri flyttet inn i et hus/leilighet hvor det ikke er do på badet. Tenker bare på om man har kledd av seg før en dusj av seg og plutselig må på do, så må man ut av baderommet. Eller man har mensen, så må man stå på badet og ta av bind før man skal dusje (2 dager hver periode hvor jeg blør såpass at å gå fra do til bad uten bind hadde blitt gris) Det er bare er par situasjoner hvor jeg hadde blitt skikkelig irritert over å ikke hatt do på baderommet. Om mulig så kan man jo ha en vegghengt toalett så blir det ikke så voldsomt. Endret 17. januar 2016 av Wenda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå