AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Vi skal pusse opp badet, og er usikre på om vi skal sette inn et toalett på badet. Badet idag består av rom med dusj, vask og vaskemaskin. Toalettet er på eget rom. Det er ikke noe alternativ å slå de to rommene sammen. Ville dere satt inn et ekstra toalett? (Badet er lite,,men det er plass) eller pusset opp rommene sånn de er? Vi kommer nok til å skifte bolig om noen år, så det er litt derfor jeg spør, mtp salg. For oss har det fungert veldig bra med separat toalett-rom.😊 Anonymkode: 5327a...055
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Hadde absolutt satt inn toalett. Om det ikke er krise-behov for det nå, er det en kjekk ting å ha den dagen huset selges Anonymkode: 2d085...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Det er nok lurt å sette inn et toalett. Anonymkode: 8cf31...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Dersom det er mulighet for dette ville jeg nok satt inn et toalett. To toalett var definitivt på ønskelista da vi kjøpte bolig. Anonymkode: 6d709...dbf 1
sommermor Skrevet 1. januar 2016 #5 Skrevet 1. januar 2016 Et bad uten toalett, er grunn nok for meg til ikke å gå på visning. Selv drømmer jeg avogtil om to toaletter i leiligheten. 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #6 Skrevet 2. januar 2016 Takk for svar😊 tar gjerne imot flere😊 Anonymkode: 5327a...055
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #7 Skrevet 2. januar 2016 Det er veldig kjekt med 2 toalett. Men det bør være plass til stellebord, skittentøyskurver og tørkestativ på badet. Ihvertfall om dere ikke har stort vaskerom med plass til tørkestativ. Anonymkode: 28313...26f 2
Hattivatti Skrevet 2. januar 2016 #8 Skrevet 2. januar 2016 Jeg stemmer også for å sette inn et toalett. Mest med tanke på at dere skal selge om ikke så lenge. Jeg er ganske sikker på at boligen blir mere attraktiv med toalett på badet som har dusj. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #9 Skrevet 3. januar 2016 Det er lurt å ha toalett på badet, og det er også praktisk å ha et toalett på et eget rom. Hvis det bor flere personer i en bolig er det veldig greit å kunne gå på do selv om noen tar seg en lang dusj. Det er lurt å montere vask på toalettrommet hvis det ikke er det fra før. Det holder med en veldig liten vask om det er trangt. Anonymkode: ae463...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #10 Skrevet 3. januar 2016 Ja til toalett på badet. Anonymkode: 02ccb...280
lunamuna Skrevet 3. januar 2016 #11 Skrevet 3. januar 2016 Ja til toalett. Ville aldri kjøpt bolig uten toalett på badet. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2016 #12 Skrevet 3. januar 2016 Jeg går litt imot strømmen her, men jeg ville prioritert plass til andre ting på badet når det er et separat toalettrom. Tørkestativ, stellebord, badekar, skittentøyskurv - det er mye jeg heller ville hatt plass til på badet. Særlig badekar!! Anonymkode: 5a967...407 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #13 Skrevet 4. januar 2016 Da vi flyttet så hadde vi kun et toalett, men det var på badet, så hvis noen dusjet, så kunne ingen gå på do. Her er det to separate rom, så da kan man fortsatt gå på do selv om noen dusjer. Men selvsagt praktisk at to kan gå på do samtidig også da. Men mer praktisk å ha plass til stellebord osv. Veldig avgjørende med to toalett da vi flyttet, men viktigst av alt var at det var do og dusj på hver sitt rom + at det var plass på badet til diverse. God diskplass og skapplass var også veldig avgjørende. Pyton å sminke seg mens palettene, kostene og maskaraen driver og ramler nedi vasken Anonymkode: 28313...26f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Takk for tilbakemeldinger!😊 Jeg tror vi går for toalett på badet. Vi skal i tillegg ha badekar, som betyr at det ikke blir plass til eget stellebord. Vi har aldri hatt stellebord tidligere, og har heller ikke savnet det. Badekar derimot, det er etterlengtet av både voksne og barn.😍 Anonymkode: 5327a...055
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Jeg MÅ ha toalett på badet, det er ikke aktuellt å ikke ha det. Jeg kjøpte leilighet med separat bad/toalett, men det var fordi det var så nedslitt at jeg uansett måtte totalrenovere. Da slo jeg det sammen til ett rom. Stellebord er noe de færreste bruker over lang tid. De aller fleste har det ikke på badet. Det er jo kun noen få år man har bruk for det. Anonymkode: a9600...1b2
melatonin Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Vi har lite bad uten toalett, går vedig fint uten. Men når vi skal ha nytt hus så vil jeg gjerne ha do på badet, i tillegg til en gjestedo. Måtte jeg velge ville jeg heller hatt større plass på badet enn do der, lite og trangt bad er så plagsomt! 2 doer hadde vært gull.
Gjest Cartina Skrevet 10. januar 2016 #17 Skrevet 10. januar 2016 Jeg ville også ha satt inn, mtp fremtidig salg. Det er utrolig kjekt med 2 og noe mange ser på som et stort pluss.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #18 Skrevet 10. januar 2016 Mitt svar er kanskje ikke så representativt iom at jeg har egen bolig og ikke er på husjakt. Men. Hadde jeg vært på husjakt i dag ville jeg neppe gått på visning hos deg. Ihvertfall ikke om badet var nyoppusset med alle papirer i orden, men uten toalett på badet. Det må være fryktelig upraktisk å ikke ha toalett på badet. Jeg ville aldri i livet kjøpt et slikt hus om jeg hadde små barn. Hadde badet ikke vært oppusset kunne jeg vurdert det om jeg skulle lage nytt bad rett etter kjøp. Men aldri om jeg kunne levd uten toalett i baderommet. Og aldri om jeg hadde revet et nytt bad med papirer på at det er gjort etter normer og forskrifter, bare for å sette inn toalett. Å stå opp om mårran, først inn på wc for deretter å gå inn på badet... Nei, ikke noe for meg. Vil tippe at flere er enige i det. Skal du renovere badet, sett inn toalett, mener jeg. Eller la vær å renovere badet om du skal selge i nærmeste framtid. Anonymkode: 5a9fb...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #20 Skrevet 11. januar 2016 Den 31. desember 2015 at 20.28, AnonymBruker skrev: Vi skal pusse opp badet, og er usikre på om vi skal sette inn et toalett på badet. Badet idag består av rom med dusj, vask og vaskemaskin. Toalettet er på eget rom. Det er ikke noe alternativ å slå de to rommene sammen. Ville dere satt inn et ekstra toalett? (Badet er lite,,men det er plass) eller pusset opp rommene sånn de er? Vi kommer nok til å skifte bolig om noen år, så det er litt derfor jeg spør, mtp salg. For oss har det fungert veldig bra med separat toalett-rom.😊 Anonymkode: 5327a...055 Husk at rørsystemet må endres og det kan bli ganske dyrt. Ville først sjekka om det er mulig og sette inn toalett på badet og kostnad sånn ca. Anonymkode: ad5c6...b3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå