Gjest Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Hei dere! Jeg har virkelig lyst til å få en _skikkelig_ orgasme, men jeg skjønner ikke hva som er galt med kroppen min. Jeg har hatt et par vibratorer som jeg har brukt på klitoris, og nå nylig kjøpte jeg den nye Womanizer. Når jeg bruker de på klitten, så begynner bena mine å skjelve og jeg squirter masse, men jeg kjenner ingen ordentlig nytelse. Det føles heller ikke noe godt å bli penetrert eller å ha noe inni skjeden. Noen som har noen råd?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Bruker du nok glidemiddel? Har du riktig størrelse på vibratoren så den fyller deg nok? Tar du deg nok tid? Bruker du kombinasjoner av både penetrering og vibrator på klitoris? Prøvd en plugg i rumpa i tillegg? Womanizer funker ikke på meg i det hele tatt heller, vanlig vibrator funker mye bedre. Anonymkode: 27c9b...edd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Tja, det er jo ikke gitt at du får nytelse av å tisse på deg. Anonymkode: 738f5...505 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, det er jo ikke gitt at du får nytelse av å tisse på deg. Anonymkode: 738f5...505 Squirting er noe annet enn å tisse på seg (hilsen ikke TS) Anonymkode: 27c9b...edd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Squirting er noe annet enn å tisse på seg (hilsen ikke TS) Anonymkode: 27c9b...edd Nei, det er faktisk ikke det. Oppdater deg på forskningen du. Anonymkode: 738f5...505 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er faktisk ikke det. Oppdater deg på forskningen du. Anonymkode: 738f5...505 Ditto? Anonymkode: 27c9b...edd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Jeg får heller ikke noe nytelse av å squirte, er deilig under oppbygningen, men så blir man jo bare tissetrengt, og heller ingen orgasme følelse når selve squirtingen kommer. Jeg får best orgasmefølelse av klitoris stimulering og nipple stimulering, men syntes generelt det er oppskrytt når man hører vrangforestillinger i oppveksten om at kvinners orgasme er så heftig og kan vare i mange minutter osv. Min har en peak på to sekunder så er jeg tilbake til meg selv. Anonymkode: 5a877...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ditto? Anonymkode: 27c9b...edd All seriøs forskning på temaet tilsier at væsken er tiss og at spruteorgasmer kun er orgasme hvor man slapper sånn av i muskulaturen at man tisser på seg samtidig. Anonymkode: 738f5...505
Gjest Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får heller ikke noe nytelse av å squirte, er deilig under oppbygningen, men så blir man jo bare tissetrengt, og heller ingen orgasme følelse når selve squirtingen kommer. Jeg får best orgasmefølelse av klitoris stimulering og nipple stimulering, men syntes generelt det er oppskrytt når man hører vrangforestillinger i oppveksten om at kvinners orgasme er så heftig og kan vare i mange minutter osv. Min har en peak på to sekunder så er jeg tilbake til meg selv. Anonymkode: 5a877...c8c Men hvordan føles en klitorisorgasme ut for deg da? Det kan være litt deilig for meg å massere den med fingrene, men jeg føler ikke at jeg er i nærheten av noe orgasme i det hele tatt.. Men kanskje noen bare er sånn.
Gjest Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du nok glidemiddel? Har du riktig størrelse på vibratoren så den fyller deg nok? Tar du deg nok tid? Bruker du kombinasjoner av både penetrering og vibrator på klitoris? Prøvd en plugg i rumpa i tillegg? Womanizer funker ikke på meg i det hele tatt heller, vanlig vibrator funker mye bedre. Anonymkode: 27c9b...edd Det er klitorisorgasme jeg har mest lyst til å oppleve.. Det er ikke noe poeng for meg å ha noe i skjeden når det ikke føles noe godt og jeg ikke har noen partner. Men ellers takk for tips
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, Meow_ skrev: Det er klitorisorgasme jeg har mest lyst til å oppleve.. Det er ikke noe poeng for meg å ha noe i skjeden når det ikke føles noe godt og jeg ikke har noen partner. Men ellers takk for tips Det er så. Men for meg er det for eksempel nesten umulig å få orgasme BARE av klitoris-stimuli. Må ha stimuli flere steder samtidig. Dessuten er all orgasme samme typen sammentrekninger, uansett hvor man blir stimulert, så ikke vits i å presse eg til å få "klitoris-orgasme" hvis det ikke funker for deg. Orgasmen er den samme uansett. Anonymkode: 27c9b...edd
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 Og dessuten... det å ha noe inne i seg er ikke nødvendigvis deilig i seg selv. men kombinasjonen kan være noe helt annet. Lykke til! Anonymkode: 27c9b...edd
Gjest Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dessuten... det å ha noe inne i seg er ikke nødvendigvis deilig i seg selv. men kombinasjonen kan være noe helt annet. Lykke til! Anonymkode: 27c9b...edd Takk for det! =) Ja, får prøve meg frem og bare akseptere at det ikke er så lett for alle.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #14 Skrevet 1. januar 2016 6 timer siden, Meow_ skrev: Men hvordan føles en klitorisorgasme ut for deg da? Det kan være litt deilig for meg å massere den med fingrene, men jeg føler ikke at jeg er i nærheten av noe orgasme i det hele tatt.. Men kanskje noen bare er sånn. Får et varmt rush sprengende fra underlivet som skyller igjennom hele kroppen, etterpå blir det nesten vondt å fortsette å berøre kliltten så er ingen tvil om at det er orgasme/avslutningen, og etterpå kjenner jeg underlivet dunke i ca 10 sekunder pga blodrushet som har strømmet gjennom (eller noe) . Masserer du fort nok? Jeg må ha et så høyt tempo med "dirring" med fingrene på kltoris, så fort som jeg greier/som det går an å bevege på armen og fingrene, og ganske hardt også, for å nå orgasme punktet. Om jeg bare masserer i jevnt tempo så kommer jeg ikke. Anonymkode: 5a877...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #15 Skrevet 1. januar 2016 Jeg må stramme musklene i underlivet (knipe) for å ha sjanse til å oppnå orgasme både alene og med partner. Men jeg må også være kåt/ bli kåt før jeg starter på klitorisstimuli, ellers blir det bare ubehagelig. Anonymkode: edcc2...992
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå