Gjest J22 Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Idag er jeg langt nede. Jeg er 23 år og har mest lyst til å hoppe fra en bru akkurat nå (neida, skal ikke det). Vil høre deres mening. Siden 24 DES har jeg vært ute hver dag, å drukket. Og ruset meg. Har hatt i meg molly tre ganger, GHB en gang og kokain resten.... Er det OK i deres øyne og feste litt ekstra i jula eller vil dere se på dette som et problem? Jeg føler ikke trang til å ta noe men jeg sier iallfall ikke nei. Når kan man si at det er blitt et problem? gjør det avogtil ellers på fest også, er ikke kun nå i jula, men sammenhengende har jeg aldri gjort der så mye.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Du har et alvorlig problem og trenger hjelp. Dette er rusmisbruk og det finnes hjelp å få. Kontakt Blå Kors Anonymkode: a9477...66d
Avalon Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Avalon, mod
Fremhevede innlegg