Gå til innhold

Gratulerer dere foreldrene deres med bryllupsdagen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greide å glemme mamma og pappa sin i år. Mamma er litt sur merker jeg. Men egentlig så syntes jeg det er noe stort tull å gratulere andre med deres brylupsdag. Er ikke det en dag der de to skal gratulere hverandre? Jeg merker jeg egentlig har nok med å huske min egen bryllupsdag og deres bursdager....

Anonymkode: 564ef...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det hvis jeg husker det, men dagen er litt for lett å glemme.

Skrevet

Jeg har vel egentlig sluttet å gratulere dem hvert år. Bryllupsdagen er vel ikke noe big deal, spesielt ikke ANDRES bryllupsdag. Feirer ikke min egen heller; det skle ut etter de første årene som gift.

Anonymkode: c7a7e...16c

Skrevet

Nå ble mine skilt mens jeg var ganske ung, men foreldrene mine la aldri noe i bryllupsdag uansett. Så tviler på at jeg hadde gratulert dem nå om de fortsatt var gift siden de aldri brydde seg noe om dem. Ser ikke hvorfor det skal være så viktig heller.

Skrevet

Bryllupsdagen til mine foreldre er en lett dato å huske (synes jeg ihvertfall), så jeg har gratulert dem hvert år, i det minste på melding (om jeg ikke snakker med dem). Men jeg har inntrykk av at mine søsken ikke er så flinke. Men så er jeg av typen som fremdeles feirer min egen halvtårsdag, så det er noe der. Nå har mine foreldre kommet opp i det området der bryllupsdager feires relativt stort hvert  5. eller 10. år, så nå bør folk huske på det... ;)

Skrevet

Aldri. De er skilt og jeg vet ikke datoen for bryllupet

Anonymkode: 28ff8...df0

Skrevet

Nei vet ikke datoen, men så tar de ikke bryllup (og det som hører med) så veldig seriøst. De ble gift på tinghuset.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...