AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Hei. jeg lurer på om noen av dere gjenkjenner denne sykdommen, hvis det er et tilfelle. Jeg har vært forkjølet i ca. 1 månede, og det begynte å gi seg. Men for noen dager siden endret forkjølelsen seg, når jeg hoster er det slim som ikke kommer opp fra halsen, og luften som kommer har en smak av metall, av og til når jeg puster er det piping fra brystet eller halsen. Jeg har også hatt hodepine i flere dager, selvom jeg har migrene er ikke dette en sammenheng. Jeg har også vært litt sliten, men har prøvd å ikke slappe av noe ekstra. Ifjord hadde jeg bronkitt, da kjente jeg også pining fra brystet, men ikke på samme måte. Jeg var veldig utmattet, i mye større grad enn det jeg er nå. Jeg har søkt opp på Internett, og symptomene jeg beskriver virker som lungebetennelse, men jeg føler meg ikke så ille. Og dette startet bare for noen dager siden, hva mener dere dette kan være? Anonymkode: c6e7d...7de
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Jeg mener du bør gå til legen. Anonymkode: e5cc8...037
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Kan være mycoplasma lungebetennelse, dra til legen du! Anonymkode: 80f2b...e23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå