Gå til innhold

Vortelignende sak på leggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje litt dårlige bilder, men det var det beste jeg fikk til. Har hatt denne lille saken i flere år nå, uten at det ser ut som den vil forsvinne. I sommer flata den ut da jeg brukte støttestrømper, men ellers er den som en vorte. Ser ut som det er væske inni, men det nytter ikke å stikke hull. Forsvinner ikke/blir ikke skadd når jeg barberer leggene heller!

Akkurat i dag er den litt rød ogøm. Det hender den blir det, men jeg mener det går over ganske kjapt. Noen som har vært borti noe sånt, og vet hva jeg kan gjøre med den? 

DSC_5012.JPG

DSC_5009.JPG

Anonymkode: dd5fe...b11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en helt lik på ryggen! Også vært der i flere år,  slags vannvorte men ikke med en "ru" vorteoverflate som vanligvis kjennetegner vorter. Har klemt på den hardt med neglene noen ganger og da kommer det blank væske ut, men selve greia er steinhard og går ikke vekk. Aner ikke hva det er og er like nysgjerrig på deg på å finne ut av det!

Har nylig begynt å legge ACV på den , som visstnok skal fjerne vorter.
Mistenker at det er noe vortevirus, for etter en gang jeg presset væske ut av den/prøvde rett å slett å skrape den av (døds vondt) så fikk jeg en lignende nupp på hånda og armen og tre til påbegynnende på ryggen, men de forsvant etter en uke da... Men tror kanskje det var en sammenheng/smitte.

Anonymkode: fd430...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...