Gå til innhold

Sex med date - nervøs!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 32 år som har et langt forhold bak med med unger.

Nå har jeg vært singel en del år og de siste årene nesten ikke hatt sex. Har slitt litt med følelser for xen og er ikke typen som liker ONS selv om det ble mye brukt rett etter bruddet.

Jeg begynner å bli klar for dating igjen og har et stort ønske om å finne den rette!

Det jeg er begynt å tenke litt på nå er sex med date/kjæreste. Det er lenge siden og jeg har faktisk fått litt dårlig selvtillit på sexfronten.

Hva om jeg kommer for fort? Hva om hun ikke liker det? Forventes det at en mann på 32 er ekspert? Er det feil å være åpen om dette?

Anonymkode: 4a3b3...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke feil å være åpen om det!

Og det forventes ikke å være "ekspert" uansett alder, alle kvinner er jo forskjellige... Så i teorien kan man aldri være "ekspert".

Sex er også så mye mer en teknikk for når man begynner å få følelser for noen eller har kjemi så kommer det meste av seg selv, og man finner sin egen "flyt".

Fordi du er mann betyr det ikke at man må ha sex med n gang heller, ta den tiden du trenger for å bli klar, slapp av og ta det litt som det kommer. Husk at sex skal være gøy :) og etterhvert som man bli kjent med hverandre så blir det naturlig å snakke om sex, på godt og vondt

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er 32 år og sliter med tanker om at du komemer for fort eller er dårlig i senga, så er dette tanker du har hatt underbevisst hele tiden. Du må ha kommet for fort med exen og ikke følt deg bra nok, og da er det rett og slett trening og selvdisiplin som gjelder.
Det forventes absolutt at en mann på 32 år er god i senga og ikke minst utholden, jeg forventer også at en på 25 er det.
Om ikke så avbryter jeg samleiet og sier adios rett og slett og syntes synd på nestemann som skal ha noe med han å gjøre.
Vil faktisk råde deg til å trene deg opp med flere ONS, for de skal du jo ikke se igjen uansett, og bruke stoppe-metoden på deg selv når du runker hjemme ved å stoppe hver gang du holder på å få orgasme, og bruke god tid og sakte runking fremfor rask , for å holde deg lengst mulig. Les og videolær deg også opp på gode slikke og fingre teknikker , føles ut som jeg gir råd til en 18 åring nå , men det er sånn du høres ut med den usikkerheten du har, så det beste å gjøre er å trene deg opp slik at du VET at du har lang utholdenhet, og har noen ekspert triks i ermet til når du får litt action igjen med en annen kvinne .

Anonymkode: 0c699...e36

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er 32 år og sliter med tanker om at du komemer for fort eller er dårlig i senga, så er dette tanker du har hatt underbevisst hele tiden. Du må ha kommet for fort med exen og ikke følt deg bra nok, og da er det rett og slett trening og selvdisiplin som gjelder.
Det forventes absolutt at en mann på 32 år er god i senga og ikke minst utholden, jeg forventer også at en på 25 er det.
Om ikke så avbryter jeg samleiet og sier adios rett og slett og syntes synd på nestemann som skal ha noe med han å gjøre.
Vil faktisk råde deg til å trene deg opp med flere ONS, for de skal du jo ikke se igjen uansett, og bruke stoppe-metoden på deg selv når du runker hjemme ved å stoppe hver gang du holder på å få orgasme, og bruke god tid og sakte runking fremfor rask , for å holde deg lengst mulig. Les og videolær deg også opp på gode slikke og fingre teknikker , føles ut som jeg gir råd til en 18 åring nå , men det er sånn du høres ut med den usikkerheten du har, så det beste å gjøre er å trene deg opp slik at du VET at du har lang utholdenhet, og har noen ekspert triks i ermet til når du får litt action igjen med en annen kvinne .

Takk for et ærlig svar! Det høres ut som du sitter på fasiten, men jeg var sammen med xen i 8 år og har absolutt ikke slitt med å komme for fort eller dårlig selvtillit i det forholdet :) Jeg takker for dine tips og håper virkelig ikke at jeg treffer en dame som deg på date! Smaken er som baken - heldigvis ;) 

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til TS:

Vil bare si at min erfaring er motsatt av det AB over skisserer. Har selv datet en mann i 30-årene en stund. Han sa selv han er uerfaren, men jeg opplever at han er svært god i senga. Han er opptatt av å holde lenge. For meg kan det nesten bli litt for mye av det gode. Det er da ikke om å gjøre å holde lengst mulig heller. Dersom du kommer raskt i starten tenker jeg det bare viser at du er veldig interessert i dama og det er da ingenting i veien med det. Dersom du kommer på første jokket hver gang over lengre tid ser jeg at det byr på utfordringer, men ta for all del ikke sorgene på forskudd. Hva om hun synes sex´en er topp? Ønsker deg lykke til og håper for all del du klarer å roe ned egne forventninger og heller slappe av og nyte øyeblikket. Da er du kommet langt, tror jeg!

Anonymkode: 9e4c2...13b

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et ærlig svar! Det høres ut som du sitter på fasiten, men jeg var sammen med xen i 8 år og har absolutt ikke slitt med å komme for fort eller dårlig selvtillit i det forholdet :) Jeg takker for dine tips og håper virkelig ikke at jeg treffer en dame som deg på date! Smaken er som baken - heldigvis :wink:

Er bare å si "eid" til brukeren du siterte. 

• Liker 1
Skrevet

Ta det med ro..😊

Hvis du hadde et tilfredsstillende sexliv med exen, så antar jeg at du vet hva du driver med😊

Anonymkode: 388c5...f4d

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 32 år som har et langt forhold bak med med unger.

Nå har jeg vært singel en del år og de siste årene nesten ikke hatt sex. Har slitt litt med følelser for xen og er ikke typen som liker ONS selv om det ble mye brukt rett etter bruddet.

Jeg begynner å bli klar for dating igjen og har et stort ønske om å finne den rette!

Det jeg er begynt å tenke litt på nå er sex med date/kjæreste. Det er lenge siden og jeg har faktisk fått litt dårlig selvtillit på sexfronten.

Hva om jeg kommer for fort? Hva om hun ikke liker det? Forventes det at en mann på 32 er ekspert? Er det feil å være åpen om dette?

Ikke tenk på dette. Slapp av og nyt livet og ta henne som det kommer. Når man får en kjæreste så tar det litt tid før mye går seg til, før man blir skikkelig trygg på hverandre og kjent. I denne perioden er man inne i den rosa tåka, forelskelsen, og da er alt fint. Det er fint å snakke om alt mulig, men sex bør snakkes mest om  med kroppsspråk, Verbalt språk er også veldig bra, men jeg anbefaler å ikke tomprate for mye før man begynner å glede seg med kos og kjærtegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...