Zyria Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hei! jeg har fått mage som buler ut, som om jeg er 5 måneder gravid. Hadde sex for ni måneder siden, og hvis jeg hadde vært gravid ville jeg nok hatt ungen nå så jeg er i hvert fall ikke gravid. jeg har slitt med mage og tarm i noen måneder, og lurer på om det kan gjort at jeg ser gravid ut. Skal ikke utelukke at det kan ha noe med kosthold og livsstil å gjøre. Spoiler
lunamuna Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Det er nok mest sannsynlig noe med kosthold å gjøre. Har du tenkt på IBS? Anbefaler deg å lese litt om det. Selv fikk jeg diagnosen for et par år siden, jeg så nærmest høygravid ut enkelte ganger. Tidvis merket jeg mye til det, var plaget med ubehag/smerter, luft og endret avføringsmønster (til et plagsomt et, høh). Andre ganger fikk jeg bare ikke kneppet buksa igjen, uten å merke noe annet til det. Jeg veksler veldig på hva og hvor mye jeg reagerer på ting. Av og til tåler jeg ikke melk, andre ganger tåler jeg bare ikke laktose. Løk er også av og på. Sjokolade tåler jeg knapt i det hele tatt hele året (og jeg ELSKER sjokolade). Hveteprodukter er også litt av og på. Tåler fiber dårlig, både i brød og grønnsaker. Har ikke merket noe til fiber i frukt, annet enn at jeg blir litt løs i magen der og da, og så går det over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå