Gå til innhold

Anbefalt film!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nevøen min (5) og jeg var på kino i går og så den nye filmen om Gråtass og hemmeligheten på gården.

Filmen slo an! Derav anbefalingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
:o

Var det du eller han som likte den best?

For å si det sånn...- han levde seg nok noe mer inn i handlingen enn jeg gjorde.

Men: Han likte den, og derfor liker jeg den også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

shrek 2 er best :tunge1:

Må innrømme at jeg hadde store forventninger til denne filmen siden jeg liker den første så godt. Meeen. Jeg vet ikke helt jeg, men likte ikke denne så godt. Det gjorde ikke ungene heller. Har iallefall ikke pratet om den i ettertid noe vi alltid vanligvis gjør når vi har sett en film vi har likt godt. Tror neppe denne havner i videohylla i vår stue nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må innrømme at jeg hadde store forventninger til denne filmen siden jeg liker den første så godt. Meeen. Jeg vet ikke helt jeg, men likte ikke denne så godt. Det gjorde ikke ungene heller. Har iallefall ikke pratet om den i ettertid noe vi alltid vanligvis gjør når vi har sett en film vi har likt godt. Tror neppe denne havner i videohylla i vår stue nei..

Jeg likte den kjempegodt! Og de av elevene mine (1.trinn) som har sett den snakker om den nesten ustanselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes shrek 2 var kjempe bra! var bedre enn jeg hadde forventet! så pusur med min lillebror(12) og vi begge synes at den passet bedre for barn under 10 år...men ellers bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns og shrek 2 var kjempekul,enern var jo klart best ,men dette var en god oppfølger. Eddie murpey gjorde jo mye av filmen med å være det eselet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror datteren min på 5 år kan si hvilken film hun likte best.

Hun så Gråtass for ett par uker siden, og den filmen ble vel stort sett sett og glemt.... har nå sett Shrek 2, og man skal lete lenge etter noen som lo så masse under filmen... eller gråt gledestårer når Fiona og Shrek ble gjenforent... eller gjemte hodet i halsgropen på mamma'n sin da Shrek og eselet ble slengt i fengsel. 8)

Helt tydelig at Shrek 2 var den mest populære filmen.

Gøy for både mor og barn. 8)

Den havner garantert i DVD hylla... sammen med Shrek, Monsterbedriften, Toy Story 1 og 2, Antz, Bugs life, Ice Age og alle de andre favorittfilmene til den lille 5-åringen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...