Gå til innhold

Han snakker dialekt :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutten min er fra sørlandet, men han har en "myk" dialekt. Det gikk ikke opp for meg at han hadde dialekt før en venn av meg kommenterte at han skarret på r-en og ikke klarte å uttale navnet mitt riktig.

Har aldri opplevd et sted hvor dialektene er SÅ forskjellige på så liten avstand. Grimstad -  Kristiansand er 20 min å kjøre, men høres HELT annerledes ut.

Nå som vi bor her så hører jeg deler av dialekten som jeg får helt grøsninger av! Kaffi og vi au (istedenfor "vi og") høres helt grusomt ut for meg, men heldigvis sier han ikke det. Brjus og Brjød derimot :fnise:

Men jaja, hvis du ikke klarer dialekten så får du vel finne en annen fyr da. Kan jo ikke være det verste tapet når du er villig til å tape han for en sånn bagatell :tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan da umulig være spesielt interessert i ham om du synes dette har noe å si ..

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

De jeg har vært forelsket i har i den perioden jeg var forelsket hatt verdens fineste dialekt. Jeg ble en gang forelsket i en bergenser, og vips så var bergensdialekt musikk i mine ører:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt, avsporinger og svar til dette.

Frk.K, mod.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Rammfrø skrev:

At folk skal bruke så urelevante ting som deal breaker er helt sykt. Han kan ikke noe for at han vokste opp på sørlandet. Hvor pirkepinne går det an å bli?

Hehe... for en tid tilbake var det en tråd der det ble klaget over at mannen brukte "DobbelDusch" dusjsåpe, og det ble vel også stilt spørsmål om dette var en gyldig deal breaker :) 

Skrevet

Hallooo! Hot fyr = hot dialekt!  :rolleyes:

Anonymkode: 3ee7e...8f5

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, PseudonymBruker skrev:

Hehe... for en tid tilbake var det en tråd der det ble klaget over at mannen brukte "DobbelDusch" dusjsåpe, og det ble vel også stilt spørsmål om dette var en gyldig deal breaker :) 

Har hørt om der han ikke hadde sko de likte, og det var ikke en gang skitne, fillete sko. Latterlig.

Skrevet

Ryddet for innlegg som er skrevet på dialekt.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...