Gå til innhold

Han snakker dialekt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig møtt en fyr, og dessverre snakker han sørlandsdialekt:( jeg synes ikke det er spesielt fint :sjenert: 

deal breaker? 

Anonymkode: ea7e4...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da leter man vel etter feil? Hvis det er en deal breaker for deg så greit, men ikke for meg. 

Anonymkode: 8aa83...1d5

• Liker 10
Skrevet

Alle snakker dialekt.

Anonymkode: 9f2b0...f66

• Liker 42
Skrevet

Spør om han er villig til å knote for deg.

Anonymkode: ec6c6...14b

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle snakker dialekt.

Anonymkode: 9f2b0...f66

This!

Du blir sikker vant til det. Dialekt har aldri vært en dealbreaker for min del iallefall, selv om jeg kanskje umiddelbart har reagert litt negativt på et par dialekter, så går det fort over.

Endret av Raindrops
Skrevet

Liker du han i det hele tatt, hvor lenge er det siden dere ble kjent? Kan jo ikke like han veldig mye (enda) hvis dette er et problem. Du får vel bare prøve å bli vant til det.

Skrevet

Sørlending sjøl og enig i din karakteristikk. Hele sør- og østlandet er et cornucopia av forferdelige dialekter. Men dealbreaker? Give me a break.

Anonymkode: b6c15...7b7

• Liker 2
Skrevet

TS, Hvilken dialekt snakker du?

• Liker 5
Skrevet

Sørlandsdialekt er jo så fint!

• Liker 6
Skrevet

At folk skal bruke så urelevante ting som deal breaker er helt sykt. Han kan ikke noe for at han vokste opp på sørlandet. Hvor pirkepinne går det an å bli?

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, dreamerspalace skrev:

Sørlandsdialekt er jo så fint!

Det kommer an på, skal jeg si deg!

Min er grusom, og blir flau av å høre den på tv.

Skrevet

Du snakker også dialekt 🤗🤗 men, du får nesten føle om du klarer å date han eller ei. Jeg har noen få helt merkelige greier selv (ikke dialekt da), som er helt dealbreaker for meg.. 

Skrevet

Alle snakker dialekt ts, selv du.

sørlandsdialekt er sååå sexy

• Liker 4
Skrevet

Hvor er du selv fra TS?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig møtt en fyr, og dessverre snakker han sørlandsdialekt:( jeg synes ikke det er spesielt fint :sjenert: 

deal breaker? 

Alle snakker dialekt. Til og med du... Hadde jeg funnet en fra f.eks. Rogaland, eller "itte"-delen av Hedmark, så hadde jeg vel godtatt det selv om jeg ikke liker de dialektene. Det er det indre som teller :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke fordra bergensk og mente alltid at om det var EN dialekt som var dealbreaker for meg så var det den. Men jaggu ble jeg ikke forelsket i en bergenser allikevel. Kanskje verdt å nevne at det gikk over etter to mnd pga han var så slitsom og prata så mye men.... Ikke utelukk en kar du har følelser for, bare pga dialekta hans. Du lærer deg å sette pris på de andre egenskapene hans også forhåpentligvis :)

Anonymkode: abbdb...0b4

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

deal breaker? 

Kan man virkelig ta dette seriøst? Du er ikke SÅ SMÅLIG!?! 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

deal breaker? 

Tror rett og slett du bør vente noen år med å finne deg en kjæreste. Tror ikke mamma liker at du ser på gutter på den måten før du er litt eldre. 

Anonymkode: 9e645...49a

Skrevet

Alt folk skal lage problemer ut av... Dialekt er vel det minst problematiske i et forhold :sprettoy:

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du skjønner hva gutten sier så er det jo samme hva slags dialekt han har. Dialekt skal han bare være stolt av, det er jo kultur!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...