AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Har inngrodde, betente tånegler på begge stortærne, og det gjør vondt som F. Klarer så vidt å ha på sokker. Har vært mange ganger hos fotterapaut hvor jeg har fått sånne "bøyler" over neglene. Men det har aldri hjulpet. Derfor dro jeg til fastlegen min for å spørre om det var noe han kunne gjøre (evt operasjon) men han nektet og sa at jeg måtte ta meg en ny tur til fotpleier. Men jeg vil ikke det, fordi jeg har vært der glere ganger uten at de har klart å hjelpe meg! Hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre? Anonymkode: d1273...611
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Ta bedre vare på føttene dine, ta jevnlige fotbad med grønnsåpe, gå til fotpleier. Anonymkode: f09d5...330
Peter007 Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har inngrodde, betente tånegler på begge stortærne, og det gjør vondt som F. Klarer så vidt å ha på sokker. Har vært mange ganger hos fotterapaut hvor jeg har fått sånne "bøyler" over neglene. Men det har aldri hjulpet. Derfor dro jeg til fastlegen min for å spørre om det var noe han kunne gjøre (evt operasjon) men han nektet og sa at jeg måtte ta meg en ny tur til fotpleier. Men jeg vil ikke det, fordi jeg har vært der glere ganger uten at de har klart å hjelpe meg! Hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre? Anonymkode: d1273...611 Prøv fastlegge en gang til. Må orker jeg ikke mer. Vet om flere som har fått operert problemet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå