Gå til innhold

Hva smaker fittesaft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått høre at jeg smaker sursøt biola. Har smakt på meg selv og det stemmer. Ananas sies å gjøre smaken søtere

Skrevet

Har ikke smakt meg selv, men hørt det smaker litt salt og friskt....

Anonymkode: 5f4ea...027

Skrevet

Kan folk vennligst slutte å bruke ordet "fittesaft", det er meget uappetittlig og lystdrepende. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det smaker salt jeg...

Anonymkode: d41f2...4e4

Skrevet

Smaker "fittesaft" og sæd det samme? 

Anonymkode: d41f2...4e4

Skrevet
1 time siden, simsmachop skrev:

Kan folk vennligst slutte å bruke ordet "fittesaft", det er meget uappetittlig og lystdrepende. 

Da må du heller finne deg annet lesestoff, fittesaft er verdens deiligste saft. Ren energidrikke.

Anonymkode: a4353...55a

Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

Har fått høre at jeg smaker sursøt biola. Har smakt på meg selv og det stemmer. Ananas sies å gjøre smaken søtere

Sursøt biola har jeg ikke hørt før, hmmm. Jeg har flere ganger brukt "ananas-kur" ja... Da er den heller ikke så skarp å svelge og har mye bedre ettersmak😉

Skrevet
På 30.12.2015 den 23.23, stan skrev:

Smaken eller duften  varierer med hvor i syklusen hun er, med hva hun har spist og med hygienen. 

"Saften " inneholder noen duftstoffer som virker opphissende på menn. Det finnes ikke noe bedre å bli" high" på. Best er det om morgenen et par dager før mensen

På 30.12.2015 den 23.23, stan skrev:

Smaken eller duften  varierer med hvor i syklusen hun er, med hva hun har spist og med hygienen. 

"Saften " inneholder noen duftstoffer som virker opphissende på menn. Det finnes ikke noe bedre å bli" high" på. Best er det om morgenen et par dager før mensen. 

Så trøtt av dine besserwisser svar, jeg tenker du er en sær type

Anonymkode: 4c01f...64d

Skrevet
På 18.1.2020 den 10.41, Nusse skrev:

Nydusjet dame som ikke har pult på noen dager smaker så godt som ingenting, som norvegiaost. Kanskje med en liten eim av Dr. Greve, eller hva nå intimsåpa hennes heter😊.

Fitte som får stadig påfyll av sæd har langt mere moden smak😘 Litt som godt lagret brie eller camenbert😘

Yeah right 🤣 jeg har slikka flere damer som ikke får påfyll av sæd fra tid til annen. De smaker himmelsk allikevel. 

Anonymkode: 367cf...74f

Skrevet
På 30.12.2015 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Basert på denne tråden

Anonymkode: 16728...224

😋Godt‼️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...