Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå ønsker jeg ikke å lese noen dømmende kommentarer eller slike ting.

Vil bare ha erfaring fra de som er i samme situasjon eller har vært.

Skal gå nærmere inn på og forklare hva det dreier seg om.

Jeg er utro mot gubben men en på jobben. Dette har pågått i halvt år nå.

Han som jeg er utro med er også gift og har barn. Så vi sitter i samme smørja om dette.

Begge vet at ekteskapene ryker hvis ektefellene finner ut av det, så konsekvensene er vi VELDIG klare over.

Men tross for det, så møtes vi og har ikke planer om å slutte med det første. Med mindre ikke en av oss vil det

Vi møtes en gang i blant, ikke daglig. Ett par ganger i måneden på jobben, enten før eller etter arbeidstid.

Vi gikk inn i dette sammen og ble enige i betingelser i forkant.

Begge er veldig tiltrukket av hverandre. Han var den jeg likte fra dag en og flørting har pågått i flere år før noe skjedde.

Alt er spennende og annerledes, og det er en spenning som oppstår når vi er i nærheten av hverandre. 

Vi møtes kun i jobb sammenheng, aldri privat. Er veldig nøye med å ikke kontakte hverandre når man er hjemme med familien osv.

Begge er blitt enige om å ikke ha følelser, men at det er kun det fysiske som gjelder.

Her er jeg litt usikker om jeg kan la være å ha følelser, siden det har begynt for min del. Tenker på han, drømmer om han osv.

Er det noen som har vært i slik situasjon ?

Er det mulig å ikke få følelser for noen etter jevnlige ''kosemøter'' ?

Hvordan gikk det ?

Erfaringer ?

Takk på forhånd :-)

NB. Ikke lett å si/skrive om dette, siden ingen vet om det enn oss to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg er ekspert på området, men 100% sikker på at dette blir et problem om dette pågår lenge nok.

Sånn at du VET at enten går din, hans, eller begge familier opp i røyk på sikt.

I mellomtiden kos deg og vær klar for konsekvenser når disse sniker seg på :)

• Liker 10
Skrevet

Jeg ville avsluttet det mens "leken er god", dere kommer til å bli tatt til slutt  og da er konsekvensene så alt for store

• Liker 12
Skrevet

Takk for svar begge.

Vi er klare over konsekvenser, men ett eller annet gjør at ikke vi ønsker å slutte tross for alt er satt på spill.

Er klar over at vi kan bli tatt en eller annen gang, men er veldig forsiktige på det området.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, NK skrev:

Takk for svar begge.

Vi er klare over konsekvenser, men ett eller annet gjør at ikke vi ønsker å slutte tross for alt er satt på spill.

Er klar over at vi kan bli tatt en eller annen gang, men er veldig forsiktige på det området.

De er nok klar over det allerede. Dere kan forsøke å skjule så mye dere vil, men dere er mer synlige  enn dere tror. 

Skrevet
3 minutter siden, NK skrev:

Takk for svar begge.

Dere er jo to råskinna egoister som kun tenker på dere selv og hva dere kan vinne eller tape, familiene deres er jo ubetydelige. Så du er jo like ubetydelig for elsker din på slutten av visa. Det er vanligere at kvinner får følelser enn at mannen får det. Så du får hygge deg før tvilen begynner å gnage i for stor grad.

Anonymkode: 8fd21...471

• Liker 24
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er jo to råskinna egoister som kun tenker på dere selv og hva dere kan vinne eller tape, familiene deres er jo ubetydelige. Så du er jo like ubetydelig for elsker din på slutten av visa. Det er vanligere at kvinner får følelser enn at mannen får det. Så du får hygge deg før tvilen begynner å gnage i for stor grad.

Signerer!

2 familier kan gå i oppløsning på grunnlag av noe jeg anser som primitiv hygge. 

Skjønner ikke hvordan folk klarer å ha sånt på samvittigheten 😳

• Liker 26
Skrevet

Hei Ts,

jeg er gift og har hatt et forhold til en kollega i to år nå. Jeg har vært forelsket i han i 4år. Vi jobber på hver vår kant av landet, så vi sees bare er par ganger i året, så det er ikke sex som holder oss sammen. Vi SMS er flere ganger om dagen, og prates så ofte vi kan.

Jeg vil ut av det da samvittigheten min er i ferd med å ødelegge meg totalt! Jeg sover ikke og føler meg generellt jævlig. Samtidig er det vanskelig å kutte ut den man vet er ens store kjærlighet i livet. 

Han har også kone, men de har ingen felles barn. 

Nå er de på juleferietur og jeg tenker på de hele tiden, er sjalu og har det ikke bra. 

Mitt råd til deg er å kutte ut så fort følelsene dine utvikler seg. 

Stor klem og lykke til🌸

Anonymkode: 0cff4...d19

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Dollie skrev:

Signerer!

2 familier kan gå i oppløsning på grunnlag av noe jeg anser som primitiv hygge. 

Skjønner ikke hvordan folk klarer å ha sånt på samvittigheten 😳

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ja, vi er egoister og nyter primitivt hygge.

Men som jeg sa ønsker ingen dømming, er klar over hva jeg gjør.

Det er første gang jeg har gjort noe som helst, har vært i forhold i 15år. 

Utenom han her, har ikke engang kysset noen andre noen gang i løpet av alle disse årene.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei Ts,

jeg er gift og har hatt et forhold til en kollega i to år nå. Jeg har vært forelsket i han i 4år. Vi jobber på hver vår kant av landet, så vi sees bare er par ganger i året, så det er ikke sex som holder oss sammen. Vi SMS er flere ganger om dagen, og prates så ofte vi kan.

Jeg vil ut av det da samvittigheten min er i ferd med å ødelegge meg totalt! Jeg sover ikke og føler meg generellt jævlig. Samtidig er det vanskelig å kutte ut den man vet er ens store kjærlighet i livet. 

Han har også kone, men de har ingen felles barn. 

Nå er de på juleferietur og jeg tenker på de hele tiden, er sjalu og har det ikke bra. 

Mitt råd til deg er å kutte ut så fort følelsene dine utvikler seg. 

Stor klem og lykke til🌸

Hei hei.

Takk for svar. Det var slike ting jeg var ute etter.

Det er det jeg er redd for, at jeg skal få følelser skikkelig. 

Vi jobber i samme bygning, ikke avdeling. Så vi sees ofte.

Her tror jeg ikke det er bare sex det dreier seg om, siden det er kyssing, beføling og andre ting som foregår når ikke andre ser. Tror at han selv har også begynt å få følelser men er redd for innrømme.

Møttes igår etter ca 2-3 uker, alt var rart spennende og ikke slik jeg har det hjemme med mannen. Uff, får gåsehud bare når jeg skriver alt dette.

Skrevet
10 minutter siden, NK skrev:

Utenom han her, har ikke engang kysset noen andre noen gang i løpet av alle disse årene.

Så,så..

Jeg skal dele mine erfaringer. 

Du kommer til å falle pladask for fyren, du har jo allerede begynt å få følelser. 

Sånt ender sjeldent bra, og det er en sannsynlighet for at du mister både mannen og elskeren din, og barn som klandrer deg for bruddet. 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, NK skrev:

Hei hei.

Takk for svar. Det var slike ting jeg var ute etter.

Det er det jeg er redd for, at jeg skal få følelser skikkelig. 

Vi jobber i samme bygning, ikke avdeling. Så vi sees ofte.

Her tror jeg ikke det er bare sex det dreier seg om, siden det er kyssing, beføling og andre ting som foregår når ikke andre ser. Tror at han selv har også begynt å få følelser men er redd for innrømme.

Møttes igår etter ca 2-3 uker, alt var rart spennende og ikke slik jeg har det hjemme med mannen. Uff, får gåsehud bare når jeg skriver alt dette.

Det er fort å få følelser når man er så nærme og alt er så spennende. Jeg levde på en rosa sky av forelske den første tiden. Alt jeg drømte om var bare å være i armene hans. Det drømmer jeg jo om ennå om jeg skal være ærlig.... Men inn i den rosa bobla har det sneket jeg inn sjalusi (og jeg har aldri vært sjalu før), dårlig samvittighet for mannen. Jeg vet han hadde knekt og klikka om han fant ut. Og jeg vil jo ikke såre han. 

Jeg husker bestevenninen min (eneste som vet) sa til meg at jeg måtte kutte før det ble for sterkt. At hun ikke ønsket meg så vondt. Jeg hørte ikke på henne og svevde bare videre på spenningen og forelskelsen. Men hun fikk rett. Nå sitter jeg her stressa og deppa og ser han for meg der han sikkert har seg med dama si på hyttetur.

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer heller ikke å ha sex med mannen min lenger, eneste jeg har lyst på er jo han andre. Høres sikkert sykt ut, men føles nesten som jeg er utro mot han andre om sex med mannen. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fort å få følelser når man er så nærme og alt er så spennende. Jeg levde på en rosa sky av forelske den første tiden. Alt jeg drømte om var bare å være i armene hans. Det drømmer jeg jo om ennå om jeg skal være ærlig.... Men inn i den rosa bobla har det sneket jeg inn sjalusi (og jeg har aldri vært sjalu før), dårlig samvittighet for mannen. Jeg vet han hadde knekt og klikka om han fant ut. Og jeg vil jo ikke såre han. 

Jeg husker bestevenninen min (eneste som vet) sa til meg at jeg måtte kutte før det ble for sterkt. At hun ikke ønsket meg så vondt. Jeg hørte ikke på henne og svevde bare videre på spenningen og forelskelsen. Men hun fikk rett. Nå sitter jeg her stressa og deppa og ser han for meg der han sikkert har seg med dama si på hyttetur.

Ja ja , skjønner at ikke dette blir lett. Men har ikke lyst til å slutte med det.

Han får meg til å slappe av, trivdes rett og slett med han.

Sjalusien har heldigvis ikke dukket opp ennå, kommer kanskje å møte på kona snart på en felles tilsetning i firmaet. Det kan bli morsomt, spesielt siden gubben skal være med der også.

Jeg må fortelle til bestevenninnen min dette, men vet at hun kommer til å støtte meg 100% siden hun vet at ikke jeg har det bra i ekteskapet. 

Hvor lenge har du holdt på ?

Er du gift, har barn ?

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Dollie skrev:

Så,så..

Jeg skal dele mine erfaringer. 

Du kommer til å falle pladask for fyren, du har jo allerede begynt å få følelser. 

Sånt ender sjeldent bra, og det er en sannsynlighet for at du mister både mannen og elskeren din, og barn som klandrer deg for bruddet. 

Så bra, da kan vi veksle erfaringer.

Jeg er klar over alt, hadde det ikke vært for barn så ville jeg skilt meg for lenge siden.

Men jeg sier alltid til meg selv, dette klarer du til barn er litt mer voksne.

Med kollegaen tenkter jeg hele tiden, vi passer ikke samme i noen større sammenhenger enn dette. Holder meg til dette i hodet mitt. 

Har du barn ?

• Liker 1
Skrevet

Ja ja , skjønner at ikke dette blir lett. Men har ikke lyst til å slutte med det.

Han får meg til å slappe av, trivdes rett og slett med han.

Sjalusien har heldigvis ikke dukket opp ennå, kommer kanskje å møte på kona snart på en felles tilsetning i firmaet. Det kan bli morsomt, spesielt siden gubben skal være med der også.

Jeg må fortelle til bestevenninnen min dette, men vet at hun kommer til å støtte meg 100% siden hun vet at ikke jeg har det bra i ekteskapet. 

Hvor lenge har du holdt på ?

Er du gift, har barn ?

Holdt på i 2år.. Er gift, men ikke barn. Venninnen min støtter meg hun og, samtidig skjønner hun ikke hvorfor jeg gidder holde på i det daglige når vi ikke sees så ofte engang. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på i 2år.. Er gift, men ikke barn. Venninnen min støtter meg hun og, samtidig skjønner hun ikke hvorfor jeg gidder holde på i det daglige når vi ikke sees så ofte engang. 

Ja, ikke lett å skjønne alt. Vet ikke hva driver meg til dette, men jeg ønsker/vil ikke slutte.

Vet at hvis gubben fant ut, så ville han klikka. Er ekstremt sjalu, på alt og alle 

Skrevet

Ja, ikke lett å skjønne alt. Vet ikke hva driver meg til dette, men jeg ønsker/vil ikke slutte.

Vet at hvis gubben fant ut, så ville han klikka. Er ekstremt sjalu, på alt og alle 

Vil ikke slutte jeg heller, enda det tærer meg opp. Rare mekanismer som slår inn når man tiltrekkes. Vi har bare en helt syk kjemi, på alle plan. Sexen er fantastisk! 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke slutte jeg heller, enda det tærer meg opp. Rare mekanismer som slår inn når man tiltrekkes. Vi har bare en helt syk kjemi, på alle plan. Sexen er fantastisk! 

Heheheh her er alt fantastisk. Smelter rett og slett i hans armer.

Han har ''noe'' som jeg sier, ikke er han verdens kjekkeste, ikke med den fine kroppen heller. men noe som har tiltrukket meg fra dag 1.

Nå kommer vi ikke til å sees på 2 uker da, for se ann nå. 

I begynnelsen fikk jeg ikke sovet hver gang vi skulle møtes, stressa, mista matlysten osv. Var ren nervevrak i ca 2mnd, men nå er jeg bare rolig og gleder meg :-)

Skrevet
32 minutter siden, NK skrev:

Man får det ikke alltid slik man ønsker her i livet. Du kan jo bare forhøre deg med ektefellene deres om dette.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...