AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Har den hjerte-funksjonen (at man får hjerte bak hverandre når man er bestevenner) forsvunnet fra Snapchat? Jeg og en venninne har hatt hverandre øverst i over en uke. Vi fikk gult hjerte, men dette varte bare en dag eller noe, før det forsvant. Men vi har fortsatt hverandre øverst. Noen som vet? Anonymkode: a78dc...ab5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har fortsatt gult hjerte med ei venninne, og har hatt det lenge. Anonymkode: 72eaa...1ae
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fortsatt gult hjerte med ei venninne, og har hatt det lenge. Anonymkode: 72eaa...1ae Hmm, så rart. Merkelig at vi fikk hjertet, men at det forsvant. Ikke at det er helt krise, men lurte liksom på om den hjerte-funksjonen kanskje har forsvunnet. Men mulig det er vår Snapchat det er noe galt med, siden dere har hjerte ennå? Anonymkode: a78dc...ab5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå