Gå til innhold

Helsesjekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg skal fortelle nå er det ingen som vet om, bortsett fra meg selv. Dette er noe jeg overhodet ikke er stolt av, å jeg regner med jeg kommer til å bli dømt ned i mente her inne nå, men det får jeg bare ta. 

Jeg har over en periode nå lagt ut bilder av meg selv på en nettside, der har jeg fått endel henvendelser fra folk som ønsker sex mot at de betaler meg penger. Det har blitt til at jeg har hatt sex med ganske mange nå. For to uker siden, fikk jeg en en voldsom brennende følelse nedentil, med hovne lymfeknuter i lysken, kløe og røde prikker. Jeg var nesten sikker på jeg hadde fått herpes og dro til fastlegen. Jeg må bare presisere at jeg alltid bruker kondom ved samleie, men ikke noe beskyttelse ved oralsex, jeg vet jo at man har en sjangs for å bli smittet på den måten også. Heldigvis var det falsk alarm denne gangen. Jeg prøver slutte med det jeg gjør, men det er en liten hverdagsflukt for meg, som jeg ikke klarer gi slipp på, til tross for risikoen det gir og bekymringene. Jeg har har ikke vært i noen gode forhold før, og blitt behandlet dårlig, har tendens til å falle for feil menn. Ikke at det unnskylder oppførselen min, men jeg føler likevel det rettferdiggjør litt, selvom jeg vet at sånn jeg holder på er ekstremt usmakelig og ikke noe en med verdighet for seg selv holder på. Det jeg nå tenker på er at jeg kanskje burde sjekket meg regelmessig, men det blir uaktuelt å gjøre hos fastlege, er det noe sted man kan sjekke seg og betale for det selvsagt? (føler ikke for å utnytte at det er gratis å sjekke seg når jeg holder på som jeg gjør) 

Anonymkode: 7c65a...d92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet hvor man kan få tatt regelmessig helsesjekk nedentil uten å utdype for mye?

Anonymkode: 7c65a...d92

Skrevet

På Haukeland for eksempel. Kommer jo an på hvor du bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...