AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Hei! Gutt på 20 år. I det siste har jeg merket litt sånn rar sårhetsfølelse nede ved rumpehårene(analen?), samt generelt ubehag når jeg sitter. Som om det er for mye hår, eller noe sår som er der. Er ikke der hver dag, bare "når jeg tenker på at det er et sår der", hvis dere skjønner. Hva kan det være? Eller kan det være psykisk? Anonymkode: 666d8...f3e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Gutt på 20 år. I det siste har jeg merket litt sånn rar sårhetsfølelse nede ved rumpehårene(analen?), samt generelt ubehag når jeg sitter. Som om det er for mye hår, eller noe sår som er der. Er ikke der hver dag, bare "når jeg tenker på at det er et sår der", hvis dere skjønner. Hva kan det være? Eller kan det være psykisk? Anonymkode: 666d8...f3e Du kan være sår i rompa,feks for mye tørking bak.opplever det selv innimellom :-) Anonymkode: f811d...b4e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan være sår i rompa,feks for mye tørking bak.opplever det selv innimellom :-) Anonymkode: f811d...b4e Jeg tørker meg ikke bak. Bruker å vaske rumpe Kan det komme av det? Hvordan da, tørr hud? Anonymkode: 666d8...f3e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Du kan ha en begynnende sacralcyste. De kommer på toppen av rumpeballsprekken, ligger under huden og er ubehagelig, inntil de blir "modne" og må åpnes og tømmes av lege. Kalles også for "tvilling". Alternativt kan det være infeksjon i en hårsekk. Blir det vondere kontakt lege. Anonymkode: 908d8...15d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ha en begynnende sacralcyste. De kommer på toppen av rumpeballsprekken, ligger under huden og er ubehagelig, inntil de blir "modne" og må åpnes og tømmes av lege. Kalles også for "tvilling". Alternativt kan det være infeksjon i en hårsekk. Blir det vondere kontakt lege. Anonymkode: 908d8...15d Nope, ingen smerter her. Er bare litt rart når jeg sitter på rumpa, kjennes ut som det stikker noe der(kan det være rumpehårene?). Når jeg ikke sitter, så kjennes det ikke no særlig. Anonymkode: 666d8...f3e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Sikkert hemoroider.En veldig vanlig tilstand.Du kan kjøpe reseptfri krem på apoteket.F.eks.Scheriproct,men den skal bare brukes i 1 uke. Anonymkode: 258a9...114
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert hemoroider.En veldig vanlig tilstand.Du kan kjøpe reseptfri krem på apoteket.F.eks.Scheriproct,men den skal bare brukes i 1 uke. Anonymkode: 258a9...114 Oki. Men "tvilling" du snakker om, hvilke symptomer har den hovedsaklig? Jeg har egentlig bare følelse av at det stikker i hårene når jeg sitter på rumpa. Matcher det? Hva tenker du? Anonymkode: 666d8...f3e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 Det ka være psykisk, det kan også være fukt og sopp, at du ikke får tørket deg godt nok etter du har vasket deg. Siden det ligger midt i en sprekk så tørker ikke fukt her av seg selv slik det gjør på resten av kroppen av luft og da kan det fort bli sopp og irritasjoner. Kan også være hemoroider, men da vil du mest sannsynlig se litt sånne spente/harde hud kuler/folder der. Anonymkode: fb483...089
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ka være psykisk, det kan også være fukt og sopp, at du ikke får tørket deg godt nok etter du har vasket deg. Siden det ligger midt i en sprekk så tørker ikke fukt her av seg selv slik det gjør på resten av kroppen av luft og da kan det fort bli sopp og irritasjoner. Kan også være hemoroider, men da vil du mest sannsynlig se litt sånne spente/harde hud kuler/folder der. Anonymkode: fb483...089 Ok :). Ja, jeg tenker også det du sier der. Men jeg tørker meg ikke bak, bruker dusjen til å vaske rumpe etter avføring(ikke spør hvorfor, bare blitt vandt til det). Sopp - da hadde jeg vel klødd sabla mye? Noe jeg ikke gjør. Hva med "tvilling"? Matcher vel heller ikke med symptomene mine? Fordi da kjenner man vel en kul, samt store smerter, eller? Anonymkode: 666d8...f3e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå