AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg trenger tips til prevensjon som ikke gir kvalme og ubehag. Hva bruker du? Og hvilke bivirkninger har du? Anonymkode: 600f5...442
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Jeg sluttet på p-piller pga kvalme, mageplager, migrene... Bruker nå kun "sikre og usikre" perioder via app period tracker Anonymkode: 3e2ea...a5e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jeg ser at jeg har brukt samme overskriften som en annen....obs.... Leste litt i tråden til vedkommende, og da kom jeg til å lure på en ting til. Kan man bli sterilisert, selv om man ikke har fått barn? Jeg skal ikke ha barn , jeg er over 40 år. Anonymkode: 600f5...442
Betti Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Har hørt at kobberspiral uten hormoner er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 P-stav er gull for meg Anonymkode: dc7e8...51e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at jeg har brukt samme overskriften som en annen....obs.... Leste litt i tråden til vedkommende, og da kom jeg til å lure på en ting til. Kan man bli sterilisert, selv om man ikke har fått barn? Jeg skal ikke ha barn , jeg er over 40 år. Anonymkode: 600f5...442 Ja, man kan bli sterilisert selv om man ikke har hatt barn. Jeg tror aldersgrensen nedad er 25 år, så du får nok innvilget det. Men. Du må betale inngrepet selv dersom du ikke får henvisning fra legen om at det blir anbefalt pga helserisiko med annen prevensjon. Anonymkode: d34e7...b26
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #7 Skrevet 1. januar 2016 P-stav er gull! Jeg sluttet på ppillen pga kvalme, humørsvingninger, mellomblødninger og lav sexlyst. Med p-staven hadde jeg uren hud de første 3-4 ukene, nå merker jeg ingenting til noe! Og det er så utrolig deilig å slippe å tenke på pillene, huske dem, oppkast/diare osv! Jeg er frelst. Vet at mange bruker spiral, men jeg ble frarådet et av legen siden jeg ikke har født. Vet ikke hvorfor. Når du er 40 år kan du sterilisere deg ja. Tror de bare ikke gjør det med dem under 25 siden de fort kan ombestemme seg. Når du er 40 har du vel hatt dine år å tenke deg om på ;-) Anonymkode: 555d6...d8d
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2016 #8 Skrevet 1. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: P-stav er gull! Jeg sluttet på ppillen pga kvalme, humørsvingninger, mellomblødninger og lav sexlyst. Med p-staven hadde jeg uren hud de første 3-4 ukene, nå merker jeg ingenting til noe! Og det er så utrolig deilig å slippe å tenke på pillene, huske dem, oppkast/diare osv! Jeg er frelst. Vet at mange bruker spiral, men jeg ble frarådet et av legen siden jeg ikke har født. Vet ikke hvorfor. Når du er 40 år kan du sterilisere deg ja. Tror de bare ikke gjør det med dem under 25 siden de fort kan ombestemme seg. Når du er 40 har du vel hatt dine år å tenke deg om på ;-) Anonymkode: 555d6...d8d Kvinner som ikke har født barn kan helt fint bruke hormonspiral, Jaydess heter den og kan brukes i 3 år Anonymkode: cb042...c82
Luckiness Skrevet 1. januar 2016 #9 Skrevet 1. januar 2016 Det er helt individuelt. Selv bruker jeg p-piller og har tilsammen prøvd 2 merker. Jeg har aldri merket ubehag. Mens jeg har venninner som har fått hodepine, magesmerter, kvalme o.l. av de samme typene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå