Gå til innhold

Vonde minner om snø...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er en stund siden, og jeg har greit i perioder i dag. Men det som skjedde den gangen var at mannen min sparket meg og slo meg hardt, voldtok meg og kvelte meg lenge etterpå og så ble jeg kastet ut i snøen nesten naken og klarte ikke bevege meg og jeg trodde jeg skulle dø av kulde. Jeg hater snø den dag i dag, og "lukten av kulde", om noen forstår hva jeg mener? Nå er det kaldt og mye snø og jeg sliter, selv om det er en stund siden. Håpløst : ( Men det jeg kjenner hjelper en del er å ha mye godlukt inne, altså i form av røkelse og div andre ting.  Det på en måte fjerner den lukten jeg kjenner når jeg er hjemme i hvertfall og må lufte her osv.. jeg er nesten ikke ute når det er snø og kaldt, klarer ikke.. Men hva annet kan hjelpe her hjemme i form av lukter og dufter som ikke er så parfymerte, og mer naturlige? Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette her. . 

Anonymkode: 4fe9f...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en god psykolog som kan hjelpe deg

Anonymkode: 0f28b...850

Gjest gjestvest
Skrevet

Bøker fra biblioteket kan få tanker bort fra det vonde. Forsøk å finne gamle juveler som også har med seg gammel lukt.
Dette er litt søtt, kan også gi trøst: Kjøp deg et kosedyr, sleng det i vaskemaskinen, gi det en god omgang med både vaskepulver og skyllemiddel. Dette vil gi det både en slaskete utseende, og god lukt. Du kan når som helst du skulle ønske gjenta dette, gi det ny ønsket duft, og slaske det enda mer. 

klem

Skrevet
1 time siden, gjestvest skrev:

Bøker fra biblioteket kan få tanker bort fra det vonde. Forsøk å finne gamle juveler som også har med seg gammel lukt.
Dette er litt søtt, kan også gi trøst: Kjøp deg et kosedyr, sleng det i vaskemaskinen, gi det en god omgang med både vaskepulver og skyllemiddel. Dette vil gi det både en slaskete utseende, og god lukt. Du kan når som helst du skulle ønske gjenta dette, gi det ny ønsket duft, og slaske det enda mer. 

klem

Så herlige tips da, gjestvest : ) 

Tusen takk for svar begge to :)

Anonymkode: 4fe9f...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...