Gå til innhold

Han sendte sex-snap med eksen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Du har ikke klamydia, men samboeren din har det ergo har samboeren din hatt sex med noen andre enn deg. 

Det du må finne ut av nå er om du orker å leve med noen som er i stand til å være utro mot deg og i tillegg lyver som det renner av seg. 

Endret av IglePigle
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å se dine egne svar så ser eg at du er i fornekelse.. Prøv å se fakte og dra fra svinet. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror det teoretisk sett KAN ha vært en bakterieinfeksjon og IKKE klamydia? Selv om legen bekreftet klamydia?

Anonymkode: 90148...c87

Vel, legen bekreftet ikke klamydia men det ble nevnt. I følge mannen. Men nå har jo jeg fått all info gjennom han igjen da, så hva legen egentlig har sagt vet jeg faktisk ikke. Så en helgardering fra hans side med at hadde jeg fått påvist postitiv klam så kom det fra meg, hadde jeg ikke så kunne det "bare" være en annen bakterinfeksjon. For HAN hadde jo ialle fall ikke gjort noe galt!! Ord mot ord igjen... Værsågod bli sprø.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, skinnjakke skrev:

Å se dine egne svar så ser eg at du er i fornekelse.. Prøv å se fakte og dra fra svinet. 

Jeg ser det, det var litt av meningen med å skrive dette her. For å sprekke noen troll for meg selv også... Få noen fler øyne på saken. Derfor er jeg glad for alle tilbakemeldinger!

Skrevet

Han var nødt til å fortelle deg det fordi kvinner ikke nødvendigvis får symptomer og fordi du kunne risikert å bli steril. Han tok en spansk en fordi han sikkert trodde det var god grunn til at han hadde smittet deg. Han er faktisk lovpålagt å fortelle det og det har garantert legen fortalt han. Å skylde på deg var en avledningsmetode. 

Skrevet

Men.. I og med at du fant en snap fra august, så må jo det bety at han har lagret bilde?! 

Anonymkode: 32d30...c92

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Truttatrutta skrev:

Vel, legen bekreftet ikke klamydia men det ble nevnt. I følge mannen. Men nå har jo jeg fått all info gjennom han igjen da, så hva legen egentlig har sagt vet jeg faktisk ikke. Så en helgardering fra hans side med at hadde jeg fått påvist postitiv klam så kom det fra meg, hadde jeg ikke så kunne det "bare" være en annen bakterinfeksjon. For HAN hadde jo ialle fall ikke gjort noe galt!! Ord mot ord igjen... Værsågod bli sprø.

Han prøver bare å lure deg. Han har fått klamydia og han var utro, og er ikke til å stole på. Motbydelig oppførsel i tillegg både kontakt med den andre og jug og faenskap.. Og på toppen skal han prøve å manipulere deg til at er du som har vært utro når han er smittet og ikke du...  Gå fra han, og ikke gi noen forklaring eller svar han på noe. Du skal bare gi han klar beskjed om at dette finner du deg ikke i og han får se å vokse opp, deretter går du fra han! Så kan drittsekken sitte der med løgnene sine og horene sine. 

Anonymkode: e569e...dee

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men.. I og med at du fant en snap fra august, så må jo det bety at han har lagret bilde?! 

Anonymkode: 32d30...c92

Den lå lagret i historikken, dvs at bildet var opplastet fra hennes telefon istedet for å ha blitt tatt med snap-kameraet. Da ligger det i samtalehistorikken etterpå.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han prøver bare å lure deg. Han har fått klamydia og han var utro, og er ikke til å stole på. Motbydelig oppførsel i tillegg både kontakt med den andre og jug og faenskap.. Og på toppen skal han prøve å manipulere deg til at er du som har vært utro når han er smittet og ikke du...  Gå fra han, og ikke gi noen forklaring eller svar han på noe. Du skal bare gi han klar beskjed om at dette finner du deg ikke i og han får se å vokse opp, deretter går du fra han! Så kan drittsekken sitte der med løgnene sine og horene sine. 

Wtf? Hvordan havnet denne her liksom?? 

Skrevet

Husk! Du og sønnen din fortjener noen som behandler dere med respekt, lojalitet og kjærlighet :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf? Hvordan havnet denne her liksom?? 

Og her går alt i surr...  rydde opp litt før jeg får skrevet riktig. Den forrige var faktisk riktig.  Surr... Sorry :P

Skrevet

Lur han, si at du har snakket med henne og at hun har fortalt deg masse. Si ting som er sannsynlige, og ikke gi for mye info uten å lese reaksjonen hans. Når han da innrømmer mer, kan du si at du lurte han, og konfrontere han med hvorfor han ikke har fortalt det før.

Når det er sagt, ja, han er utro. Men det er opp til deg om du syns utroskap er dødssynd eller en liten glipp. Ikke la deg påvirke av hva "alle" syns om utroskap. Hvis du har innstillingen om at det er det verste noen kan gjøre, så blir det nettopp det. Tenk heller selv. 

Anonymkode: a8537...50c

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Truttatrutta skrev:

Tro meg legen vet om det er klamydia eller ikke! Det er ikke sånn kanskje det er klamydia. Kanskje man er gravid, kanskje man er oppblåst . alt som skjer med kroppen har en egen "kode" ; klamydia, aids, gonore etc. 

Anonymkode: 6dd14...8ea

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...