Gå til innhold

Forventet at alle kvinner er barbert nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På vei inn i nytt forhold.  Er 46år og mannen det samme. Barberte meg nedentil en gang for 15år siden.  Hverken jeg eller den mannen jeg da var gift med,  likte det. 

Har siden ikke barbert meg,  har liten hårvekst og ingenting utover "trekanten". 

Nå på vei inn i nytt forhold med voksen mann som er skilt og har tre store barn.  Barbere meg eller være som jeg alltid har vært? 

Anonymkode: ce75f...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det være som det er, hvis det er det du vil og foretrekker. Hvis han senere ytrer ønske om noe annet, kan du jo gi det et forsøk til da.

Anonymkode: 1f9ba...c9a

• Liker 13
Skrevet

Jeg ville også latt det være som det er. Og som nevt over her; om det blir en ting å snakke om så snakker dere om det da. Du trenger jo ikke legge standarden til at du er barbert dersom det er helt greit for dere begge at du ikke barberer. 

Anonymkode: 55e50...ed9

• Liker 6
Skrevet

Vær som du liker å være.

Anonymkode: 2886d...73c

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, nå er jeg spesielt der da. 20 år gammel gutt som ikke må ha det barbert nedentil er ganske sjeldent tror jeg 😂 alle vennene mine barber seg og ser rart på de med hår 

Anonymkode: 85764...9ee

• Liker 1
Skrevet

Har ikke snakket om dette,  men ser jo vi snart er på vei til at noe skjer. 

Skrevet

Hvis han er som eksen min, foretrekker han det helt glatt. Jeg ble ganske overrasket, da jeg i en alder av 40, ble sammen med en mann som rynket på nesen av at jeg hadde "landingsstripe", altså bare en liten stripe hår på venusberget, mens resten var glatt. Jeg hadde aldri vært glattbarbert før jeg ble sammen med han. Han pleide å barbere meg, og det syntes jeg var deilig, da.

Likevel synes jeg du bør være slik du selv foretrekker. Liker han det ikke, så er det i grunnen verst for han.

Anonymkode: d312f...c4e

• Liker 3
Skrevet

Nei aldeles ikke! Vi har hatt dette temaet oppe på forumet mange ganger, og de fleste kvinnene skriver at de foretrekker å ikke være glattbarbert, og flertallet av de voksne mennene skriver at de syntes det er helt greit. Noen forteller også at de absolutt foretrekker kvinner med godt med hår. Derimot ser vi at tendensen om både det å være opptatt av å være barbert selv, og det å foretrekke barbert underliv er noe som går igjen hos den yngre garden (under 20 år).
Selv er jeg 27 og har hatt "full busk" i flere år utenom bikinisesongen, aldri fått noe klager på det , og har et mye bedre sexliv med hår enn uten hår! Ofte får jeg helt ville reaksjoner fra menn som ser min busk, kanskje fordi de forventer å se barbert men håret virkelig lokker frem urmannen og villdyret i dem ;)

Anonymkode: 4fb08...76b

• Liker 7
Skrevet

Må si den glattbarbert trenden er litt overdreven (ingen fornærmelse til de som foretrekker det slik. Det er deres smak). Jeg liker best når partneren min har hår der nede så lenge det er trimma og ikke fullstendig gjengrodd. Jeg selv har også hår der nede som blir trimma. Jeg tar sidene for at det ikke skal tyte ut av trusekanten. 

Anonymkode: beeca...33d

• Liker 8
Skrevet

Ikke barber, mannfolk vil ha damer,  ikke jentunger. 

Det du heller bør gjøre er å trimme lengden, kjønnshår i munnen er ikke så særlig. 

• Liker 1
Skrevet

Vi mennesker har noe som heter forfengelighet.

Altså at vi fikser og ordner på utseende her og der. Så er det et spørsmål om hvordan vi sjøl synes vi ser best ut. Barbering og trimming av kjønnshår (begge kjønn) er en del av forfengeligheten. Hvis alt skulle være "naturlig" er det ikke godt å si hvordan vi hadde sett ut (og luktet) noen av oss.

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke brydd meg, nå er jeg spesielt der da. 20 år gammel gutt som ikke må ha det barbert nedentil er ganske sjeldent tror jeg 😂 alle vennene mine barber seg og ser rart på de med hår 

Anonymkode: 85764...9ee

Sier mer om venninnene dine enn om kjønnshåret.

Skrevet

Ta trusekantene og/evt det som ligger på leppene. La resten over være. Om han kommenterer eller liker, prat mer om det. Men tenk da og litt på om hva du liker med ham. Må være gjensidighet.

Og en annen ting: Er du helt skog, ikke forvent munnsex. Personlig liker jeg ikke hår i maten, og synes at om hun liker at jeg slikker, så får hun f. meg være glatt der tunga skal. Oppå er helt ok med stripe/dusk/glatt, men der tunga skal liker jeg ikke hår.

Det sagt, vi mennesker er jo forfengelige. Menn barberer bort ansiktshår og er ikke lenger hulemenn, så kritikere av barbering i skrittet kan derfor ta seg en bolle..

• Liker 3
Skrevet

En vagina er såpass uappetittelig estetisk sett, pluss samler seg mye rusk og rask der (cum inkludert), at du vil bare gjøre den enda mer mindre estetisk ved å la hår gro igjen der. Rak vekk alt.

Anonymkode: 3f1dd...6e2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En vagina er såpass uappetittelig estetisk sett, pluss samler seg mye rusk og rask der (cum inkludert), at du vil bare gjøre den enda mer mindre estetisk ved å la hår gro igjen der. Rak vekk alt.

Anonymkode: 3f1dd...6e2

Haha er du 17 år du da pjokkemann?  :/ 

Anonymkode: 4fb08...76b

• Liker 14
Skrevet

Jeg foretrekker glatt/trimmet. Jeg er 35.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

På vei inn i nytt forhold.  Er 46år og mannen det samme. Barberte meg nedentil en gang for 15år siden.  Hverken jeg eller den mannen jeg da var gift med,  likte det. 

Har siden ikke barbert meg,  har liten hårvekst og ingenting utover "trekanten". 

Nå på vei inn i nytt forhold med voksen mann som er skilt og har tre store barn.  Barbere meg eller være som jeg alltid har vært? 

"Forvente at alle kvinner barberer seg ? " - Det blir som å forvente at alle kvinner er like. 

Som man syns jeg du skal være deg selv, akkurat slik du føler deg komfortabel med. Du er sikkert fresh og nydelig på alle måter som du er. Du kan gjøre to ting, enten la det være slik du selv er komfortabel med, eller du kan teste ut hvordan det er å barbere seg nå, det er jo tross alt 15 år siden og kanskje du skulle like å være helt glatt ? 

Personlig foretrekker jeg helt glattbarberte kvinner eller velfrisert. Men dette handler jo ikke om andre enn deg egentlig. Så svaret blir at du gjør det som du selv har mest lyst til. 

Skrevet

Ts: snakk med din nye kjæreste om alt du ennå ikke har snakket med han om. Snakk om sex før dere har det. Bli kjent skikkelig med hverandre. Det er enkelt. :) 

Anonymkode: 8ad78...745

Skrevet

Enig med de som sier at du bør gå for det du er mest komfortabel med, og så heller justere om dere begge ønsker det senere. Senere er det lov å spørre om du er usikker. På den måten finner du jo ut om det som funker for deg også funker for ham. Det viktigste for god sex er jo faktisk at du er komfortabel med deg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er DU komfortabel med? Ikke spør han om hva HAN mener om dette. Si klart og tydelig ifra om at du liker det sånn og sånn der nede hos deg selv, og liker han ikke det er det hans problem. Jeg hadde nå aldri gitt etter for mannen når det gjelder sånne ting. Min kropp, jeg bestemmer selv! Samme med han selv. Han sin kropp, han bestemmer over sin. 

Anonymkode: 96ba3...6cd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...