AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Hei! Jeg har dessverre blitt syk i juleferien, og for å slå av litt tid tenkte jeg å investere i noen nye dataspill. Jeg liker type adventurespill. Noen forslag? Hvordan er Sims 4 forresten? Jeg har de fleste pakkene innenfor Sims 2 og likte dette veldig godt. Anonymkode: 1e5c4...42c
Anoia Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Skyrim er en klassiker man kan fortape seg i; tror man får spillet veldig billig på Steam nå. Har hørt mye bra om Ori and the Blind Forest. Jeg for min del anbefaler Sims 3 fremfor 4, pga at man har større frihet til å lage ting akkurat sånn som man vil.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 42 minutter siden, Anoia skrev: Skyrim er en klassiker man kan fortape seg i; tror man får spillet veldig billig på Steam nå. Har hørt mye bra om Ori and the Blind Forest. Jeg for min del anbefaler Sims 3 fremfor 4, pga at man har større frihet til å lage ting akkurat sånn som man vil. Tusen takk for svar! Jeg skal sjekke ut forslagene dine. Etter å ha lest litt om tilbakemeldingene på Sims 4 er jeg litt skeptisk. Da kan jeg heller holde meg til Sims 2 nå. Anonymkode: 1e5c4...42c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Kan også anbefale Divinity Original Sin (Enhanced Edition) om du er veldig glad i historie/lore og turbasert kampsystem (taktikk og miljørelativ). Anonymkode: eae4b...7d1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Nå har jeg kjøpt både Skyrim og Ori and the Blind Forest. Det ser veldig lovende ut. Jeg skal også se litt om Divinity Original Sin er noe som passer for meg. Tusen takk for tips! Da ble ikke denne ferien så ille likevel. Anonymkode: 1e5c4...42c 1
-Jiinxs- Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Bastion Thomas was alone Trine serien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå