Gå til innhold

Seksuell fortid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Vært sammen med kjæresten i 7 år. Har begynt å lure litt på hennes fortid, seksuelle fortid. Ikke fordi jeg er sjalu men fordi jeg er nysgjerrig og jeg blir litt tent av det.

Har dere fortalt partneren deres om hvor mange dere har lagt med? Spennende tidligere erfaringer etc?

Hvordan ville dere reagert om kjæresten begynte å spørre litt om disse tingene? 

Anonymkode: ecba1...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er hjelpende for deres sexliv å vite hvor mange partnere den andre har hatt?  Ingenting. Det er et kontroll og makt spørsmål kun sjalue folk lurer på. Så nei det har jeg aldri hatt som emne med partner. 

Heller ikke konkrete tidligere erfaringer, men vi kan snakke åpent om preferanser og lyster, og man skjønner jo at disse preferansene pleier å komme fra et sted. Sier jeg at jeg liker å bli bundet og kvelt så forstår han jo at dette er noe jeg har hatt erfaring med fra før. 

Jeg ville sett på partneren min som barnslig og sjalu og han spurte meg om antall sexpartnere,  men det er bare positivt å snakke om ting som har funket godt for en seksuelt før slik at man kan gjeninnføre disse tingene. F.eks går det an å spørre om man har hatt sex i vann før, og om dette er noe vedkommende likte, hva som gjorde at man likte det så godt, og foreslå å prøve det igjen på samme måten. 

Anonymkode: b6b86...65f

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det er noe å ta opp.

Fortid er fortid og det kan være kleint for henne å bli spurt om sånt.

Dere gjør nok det samme i senga som hun har gjort med andre. Du har vel en fortid selv og utfører samme sex med henne, så det er ikke noe å lure på.

Skrevet

Min seksuelle fortid er det ingen som har noe med, og jeg ville absolutt ikke likt at noen ønsket å grave i den. Og etter 7 (!!) år?

Det heter forresten ligget med - ikke lagt med.

Anonymkode: 07963...d96

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar, og språk korreksjonen.

Skjønner utifra de svar som har kommet at dette er noe jeg bare skal ligge langt unna. Kjedelige jenter.

Skrevet

Nei, vi har ikke snakket noe om det. Det er fortid og vi har ingenting med hverandres fortid å gjøre.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, og språk korreksjonen.

Skjønner utifra de svar som har kommet at dette er noe jeg bare skal ligge langt unna. Kjedelige jenter.

Kjedelige? :ler:

Kanskje kjæresten din ikke er like "kjedelig" som oss. Du kan jo ta sjansen på det og se hva som skjer.

Anonymkode: 07963...d96

Gjest New Girl
Skrevet

Vi vet hverandres tall, men ikke noe mer detaljert enn det. Ingen av oss ønsker å vite noe særlig om den andres erfaringer. Vi vil bare skape egne erfaringer sammen. Tror begge hadde blitt ukomfortabel med å vite alt for mye av hva man har drevet med før, men det er sånn vi er som personer. Andre syns det er spennende å dele mer. Men å få spørsmål om sånt 7 år inn i forholdet, hadde jeg syns var litt merkelig.

Skrevet

Det jeg har snakket om er tidligere forhold eller menn jeg har datet generelt og evt. fetisher eller preferanser på generell basis.

Har aldri snakket om antall eller hva jeg spesifikt har gjort med en gitt mann - har ikke blitt spurt og har heller ikke spurt selv. 

Anonymkode: 070c4...7b9

Skrevet

Ja huff man er så fryktelig kjedelig som vil ha et privatliv. Er jo så utrolig moro når hun en gang i fremtiden går å forteller alle om alle detaljer fra deres sexliv også ikkesant?!  Sex er en privatsak mellom to mennesker og ingen bør rakke ned på noen for å respektere sine tidligere partnere ved å ikke utlevere dem, og skjerme sitt eget privatliv også. Uoppdragen gutt, er du. 

Anonymkode: b6b86...65f

• Liker 3
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Vært sammen med kjæresten i 7 år. Har begynt å lure litt på hennes fortid, seksuelle fortid. Ikke fordi jeg er sjalu men fordi jeg er nysgjerrig og jeg blir litt tent av det.

Har dere fortalt partneren deres om hvor mange dere har lagt med? Spennende tidligere erfaringer etc?

Hvordan ville dere reagert om kjæresten begynte å spørre litt om disse tingene? 

Å spørre om tidligere erfaringer, har du gjort ditt eller datt,er ganske greit hvis man diskuterer litt forskjellig og temaet kommer opp.Jeg ville imidlertid ikke spurt hvor mange hun har ligget med.Det vil de fleste holde for seg selv.Jeg forteller aldri menn det.

Anonymkode: 751bd...bb5

Skrevet

Vi har snakket med hverandre om det - hvorfor ikke? Derimot så har dette vært noe vi har kunnet snakke om fra dag én. Å ta det opp etter 7 år synes jeg virker noe rart.

Skrevet

Jeg snakket med eksen om det, men jeg klarte liksom å regne det ut på egenhånd.. Men mannen min aner jeg ikke. Jeg vet jo ingens navn heldigvis for det ville jeg ikke likt. Hadde sikkert stalket litt for å se hva slags damer han har likt tidligere. Trenger heldigvis ikke det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...