AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Hei. Jeg har nå den siste uka slitt med spenningshodepine, hodepinen sitter som en strikk rundt hodet og kommer mye fra nakken min. Jeg våkner hver morgen med ganske så stiv nakke og hodepinen kommer av dette. Jeg lurte på om det var noen tips til hva jeg kan gjøre for å få letter på dette? Anonymkode: ab6ca...ae9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har en "varmepølse" (rispose) som jeg varmer i ovnen på 100 grader ca. Den hjelper aller best, har forsøkt andre ting, men går tilbake til "varmepølsa" kjøpt på apotek (tror jeg). Jeg varmer den mange ganger, helt til hodepinen gir seg. Anonymkode: a2eb8...a44
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jeg gikk til to behandlinger hos naprapat, og da var det helt borte. Jeg går dit en gang i halvåret nå for vedlikehold, i tillegg til at jeg er nøye med stillingen jeg har hodet i når jeg sitter foran mobil og PC Anonymkode: b75c8...210
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Massere nakken, evt få time hos fysioterapeut. Ellers varmebehandling, bytte pute om natten, strekke godt ut. Anonymkode: dbabd...c9a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Når jeg slet mye med spenningshodepine ble jeg henvist til fysioterapeut og måtte trene opp ryggen min litt, hjalp veldig. Ikke slitt noe særlig med det i ettertid Anonymkode: a6ef1...21f
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Jeg gikk også til en naprapat, og det hjalp virkelig. Noe annet som hjelper er å kjøpe en varmestift på apoteket,du smører den over de spente musklene, hjelper mye i å løse opp muskelknutene. Anonymkode: 63e67...3e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå