AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Hei, nå er vi midt i vinterhalvåret og den verste tiden for min del. Når jeg er ute kler jeg på meg etter beste evne, men allikevell ser jeg ikke ut etterpå. Jeg blir veldig rød, hovner opp og får utslett på hele kroppen. Hevelsene er begrenset til føttene, hendene, knærne, halsen og ansiktet. Utslettene klør veldig. Dette er noe jeg har hatt lenge men det er blitt verre de siste årene. Skjer som regel når jeg går inn eller om jeg blir varm mens jeg er ute (går/jogger) Det er så utrolig plagsomt, går jeg til butikken stirrer folk forskrekket på meg siden jeg er helt rødflammet i ansiktet med store synlige utslett! Hevelsene og utslettene går over etter 30-60 min mens rødheten kan vare lenger. Merker også at huden blir veldig tørr og sår uansett om jeg er flink til å smøre meg med body lotion. Hilsen frustrert! Anonymkode: 3b67d...ea6
HvittHus Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 (endret) Google kulde/varme urticaria og se om dette passer for deg. Endret 29. desember 2015 av HvittHus
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Bodylotion skal du ikke bruke når det er kaldt ute, den virker mot sin hensikt. Du bør finne deg en feit krem uten særlig mye vann i. Vannet i bodylotionen fryser og gør huden kaldere enn nødvendig. Fettet i feite kremmer fryser ikke på samme måten. Du bør og finne ut om ull eller andre isioerende klær virker mer beskyttende på din hud enne andre materialer. Kontakt legen din og få henvisning til hudlege for å finne løsninger som passer best for deg. Anonymkode: 32000...daf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Forsøkt reseptfrie allergitabletter? Anonymkode: e4564...289
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå